Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Kitchen - History, Culture, Lifestyle, Feierabend, 2005

909 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Kitchen - History, Culture, Lifestyle, Feierabend, 2005
Kitchen - History, Culture, Lifestyle, Feierabend, 2005

Kitchen - History, Culture, Lifestyle

    The kitchen is one of the most important spaces where our lives are played out: the place where food is prepared, a center of communication and companionable shared times... Číst víc

    Nakladatel
    Feierabend, 2005
    Počet stran
    240

    The kitchen is one of the most important spaces where our lives are played out: the place where food is prepared, a center of communication and companionable shared times... Číst víc

    • Pevná vazba
    • Angličtina

    909 Kč

    Na objednávku
    Dodání může trvat více než 30 dní

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024
    Kitchen - History, Culture, Lifestyle, Feierabend, 2005
    909 Kč

    Více o knize

    The kitchen is one of the most important spaces where our lives are played out: the place where food is prepared, a center of communication and companionable shared times. From the utilitarian uses of past centuries, the kitchen has evolved beyond a purely functional room to a space expressing individual lifestyle. It is no longer a single room, but instead is increasingly often integrated into a home’s living areas. Functionality, professionalism, and comfort are decisive demands.
    Číst víc

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “