Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Contagious - Jonah Berger, Simon & Schuster, 2014

234 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Contagious - Jonah Berger, Simon & Schuster, 2014
Contagious - Jonah Berger, Simon & Schuster, 2014

Contagious

How to Build Word of Mouth in the Digital Age

Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether... Číst víc

Nakladatel
Simon & Schuster, 2014
Počet stran
256

Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

234 Kč

Skladem 1 ks
  • Osobní odběr 28. 5.
  • Na vaší adrese 28. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
28. 5.
Partnerské knihkupectví
28. 5.
Odběrní místo PPL
28. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
28. 5.
AlzaBox
28. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
28. 5.
Kurýr PPL
28. 5.
Další knižní vydání
Contagious - Jonah Berger, Simon & Schuster, 2016
Brožovaná vazba
Angličtina, 2016
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024
Contagious - Jonah Berger, Simon & Schuster, 2014
234 Kč

Více o knize

Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, or online product reviews, the information and opinions we get from others have a strong impact on our own behaviour. Indeed, word-of-mouth generates more than two times the sales of paid advertising and is the primary factor behind 20-50% of all purchasing decisions. It is between 8.5 and 30 times more effective than traditional media. But want to know the best thing about word-of-mouth? It's available to everyone. Whether you're a Fortune 500 company trying to increase sales, a corner restaurant trying to raise awareness, a non-profit trying to fight obesity, or a newbie politician running for city council, word-of-mouth can help you succeed. And you don't have to have millions of dollars to spend on an advertising budget. You just have to get people to talk. The challenge, though, is how to do that. This book will show you how.
Číst víc
Počet stran
256
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
130×19 mm
Hmotnost
190 g
ISBN
9781471111709
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
222707
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Simon & Schuster
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo