Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Segmentation, Revenue Management and Pricing Analytics - Tudor Bodea, Taylor & Francis Books, 2014

2 167 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Segmentation, Revenue Management and Pricing Analytics - Tudor Bodea, Taylor & Francis Books, 2014
Segmentation, Revenue Management and Pricing Analytics - Tudor Bodea, Taylor & Francis Books, 2014

Segmentation, Revenue Management and Pricing Analytics

The practices of revenue management and pricing analytics have transformed the transportation and hospitality industries, and are increasingly important in industries as diverse... Číst víc

Nakladatel
Taylor & Francis Books, 2014
Počet stran
266

The practices of revenue management and pricing analytics have transformed the transportation and hospitality industries, and are increasingly important in industries as diverse as retail, telecommunications, banking, health care and manufacturing... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

2 167 Kč

U dodavatele
Posíláme do 12 – 17 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024
Segmentation, Revenue Management and Pricing Analytics - Tudor Bodea, Taylor & Francis Books, 2014
2 167 Kč

Více o knize

The practices of revenue management and pricing analytics have transformed the transportation and hospitality industries, and are increasingly important in industries as diverse as retail, telecommunications, banking, health care and manufacturing. Segmentation, Revenue Management and Pricing Analytics guides students and professionals on how to identify and exploit revenue management and pricing opportunities in different business contexts. Bodea and Ferguson introduce concepts and quantitative methods for improving profit through capacity allocation and pricing.

Whereas most marketing textbooks cover more traditional, qualitative methods for determining customer segments and prices, this book uses historical sales data with mathematical optimization to make those decisions. With hands-on practice and a fundamental understanding of some of the most common analytical models, readers will be able to make smarter business decisions and higher profits. This book will be a useful and enlightening read for MBA students in pricing and revenue management, marketing, and service operations.
Číst víc
Počet stran
266
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
172×244 mm
Hmotnost
482 g
ISBN
9780415898331
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
223162
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Taylor & Francis Books
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman