Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
The Ultimate Question 2.0 - Fred Reichheld, Harvard Business Press, 2011

792 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
The Ultimate Question 2.0 - Fred Reichheld, Harvard Business Press, 2011
The Ultimate Question 2.0 - Fred Reichheld, Harvard Business Press, 2011

The Ultimate Question 2.0

How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World

In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company's future: 'Would you recommend us to a... Číst víc

Nakladatel
Harvard Business Press, 2011
Počet stran
224

In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company's future: 'Would you recommend us to a friend?' By asking customers this question, you identify detractors, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

792 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Host - B.A. Paris, Motto, 2024
The Ultimate Question 2.0 - Fred Reichheld, Harvard Business Press, 2011
792 Kč

Více o knize

In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company's future: 'Would you recommend us to a friend?' By asking customers this question, you identify detractors, who sully your firm's reputation and readily switch to competitors, and promoters, who generate good profits and true, sustainable growth. You also generate a vital metric: your Net Promoter Score. Since the book was first published, Net Promoter has transformed companies, across industries and sectors, constituting a game-changing system and ethos that rivals Six Sigma in its power. In this thoroughly updated and expanded edition, Reichheld, with Bain colleague Rob Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and competitive results. Practical and insightful, The Ultimate Question 2.0 provides a blueprint for long-term growth and success.
Číst víc
Počet stran
224
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
162×242 mm
Hmotnost
539 g
ISBN
9781422173350
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
247504
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Harvard Business Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Člověk nemůže správně myslet, správně milovat ani správně spát, pokud se správně nenajedl!“

Tři guineje / Vlastní pokoj - Virginia Woolfová, 2020
Tři guineje / Vlastní pokoj
Virginia Woolfová