Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Leading the Starbucks Way - Joseph Michelli, McGraw-Hill, 2013

823 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Leading the Starbucks Way - Joseph Michelli, McGraw-Hill, 2013
Leading the Starbucks Way - Joseph Michelli, McGraw-Hill, 2013

Leading the Starbucks Way

5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

Foreword by Herve Humler, President and COO, The Ritz-Carlton Hotel Company, L.L.C.. One of the best-recognized and admired brands in the world, Starbucks singlehandedly... Číst víc

Nakladatel
McGraw-Hill, 2013
Počet stran
304

Foreword by Herve Humler, President and COO, The Ritz-Carlton Hotel Company, L.L.C.. One of the best-recognized and admired brands in the world, Starbucks singlehandedly transformed the ordinary delivery ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

823 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024
Leading the Starbucks Way - Joseph Michelli, McGraw-Hill, 2013
823 Kč

Více o knize

Foreword by Herve Humler, President and COO, The Ritz-Carlton Hotel Company, L.L.C.. One of the best-recognized and admired brands in the world, Starbucks singlehandedly transformed the ordinary delivery of coffee into a cultural phenomenon a result of the company’s exemplary leadership practices. Joseph Michelli, author of the Wall Street Journal, USA Today, and BusinessWeek bestseller The Starbucks Experience, explains that the international success of Starbucks begins with a promise: To inspire and nurture the human spirit one person, one cup, and one neighborhood at a time. Michelli offers a perspective on the leadership principles that drove the iconic coffee company’s resurgence from serious setbacks during the economic downturn one of the few true turnaround stories of this time. And the company continues to grow dramatically, entering new markets and channels with fresh products and technologies.
In Leading the Starbucks Way, Michelli establishes five actionable principles that fuel long-term global sustainability at Starbucks and that can be used in any company, in any industry:
  • Savor and Elevate
  • Love to Be Loved
  • Reach for Common Ground
  • Mobilize the Connection
  • Cherish and Challenge Your Legacy
Číst víc
Počet stran
304
Vazba
pevná vazba
Rozměr
146×216 mm
Hmotnost
482 g
ISBN
9780071801256
Rok vydání
2013
Naše katalogové číslo
259399
Jazyk
angličtina
Nakladatel
McGraw-Hill
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid