Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Advertising Now! Print - Julius Wiedemann, Taschen, 2006

1 209 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Advertising Now! Print - Julius Wiedemann, Taschen, 2006
Advertising Now! Print - Julius Wiedemann, Taschen, 2006

Advertising Now! Print

The world's sharpest creative minds are in high demand in the advertising world, because making effective ads takes a whole lot more than just marketing know-how... Číst víc

4,6 5 hodnocení
Nakladatel
Taschen, 2006
Počet stran
640

The world's sharpest creative minds are in high demand in the advertising world, because making effective ads takes a whole lot more than just marketing know-how... Číst víc

  • Flexi vazba
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024

Více o knize

The world's sharpest creative minds are in high demand in the advertising world, because making effective ads takes a whole lot more than just marketing know-how. A great ad grabs the viewer’s attention and gets the point across in an original, surprising, funny, touching, or even shocking way. Because ads reflect global and regional mentalities, studying them is interesting not only for their selling points but also for what they have to say about their clients and target audiences. This mega-roundup of the world's best contemporary advertisements highlights the work of agencies in over 40 countries. Organized by subjects, such as socio-political, food and beverage, cars, technology, and media, the ads are dated and annotated with information on the design agencies, clients, and products. Also included are essays written by top creative directors including members and presidents of the jury in advertising Festivals such as the Cannes Advertising Festival and Clio Awards. This guide is a must-have for managers, advertising students and professionals, graphic designers, and anyone who’s interested in the different ways products are advertised around the world.



Číst víc
Počet stran
640
Vazba
flexi
Rozměr
196×249 mm
Hmotnost
2138 g
ISBN
3822840270
Rok vydání
2006
Naše katalogové číslo
27365
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Taschen
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5

5 hodnocení

3
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Zuzana Oros
Ověřený zákazník
14.1.2008
Povinne pre všetkých dizajnérov
Veľmi pekná knižka ale aj vtipná. Každá reklame obsahuje humor alebo má v sebe iný emotívny potenciál. Sú tu odprezentované printové adverty, ktoré sú jednoduché ale geniálne. Kiežby sa na nás usmievali takéto reklamy z billboardov. Odporúčam vrele. Číst víc

„Jestli něco dělá ze světa peklo, tak naše očekávání, že by to měl být ráj.“

Prokletí - Chuck Palahniuk, 2012
Prokletí
Chuck Palahniuk