V publikaci je představen model podniku, který dává do souvislosti kvalitu produktu (včetně spokojenosti zákazníka), kvalitu řízení, výkonnost a konkurenceschopnost podniku. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu...
-
E-knihaPDF212 KčIhned ke stažení
"Ísť do neznáma je lepšie, ako ostať tam, kde nič nie je." —- S úprimnosťou v srdci Vám ďakujem, že máte odvahu nahliadnuť do neznámych vôd, že ste ochotní otvoriť sa novým poznaniam a možnostiam.
-
269 KčIhned ke stažení
Ak chcete zmeniť svoj život, musíte prekonať strach a vykročiť do neznáma. Úlet zo stereotypu je vždy to správne riešenie. Ak však stojíte jednou nohou na prvej méte, k tej druhej sa nikdy nedostanete. Dozviete sa prečo je nespokojnosť...
-
209 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle