Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

S modrou obálkou knihy o politologii a politice od autora Anna Matušková

Použité filtry
Zrušit filtry
Politický marketing a české politické strany - Anna Matušková, Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity, 2010
Politický marketing a české politické strany

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Teorie a metody politického marketingu - Otto Eibl, Roman Chytilek, Anna Matušková, Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
Teorie a metody politického marketingu

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006 - Dalibor Čaloud, Vlastimil Havlík, Anna Matušková, Centrum pro studium demokracie a kultury, 2007
Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006

Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006 je možné popisovat a zkoumat z mnoha možných perspektiv, jedno je pro ně nicméně příznačné - jejich průběh, organizace volební kampaně, výsledky a...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Mysl je místo samo o sobě, které samo sobě může udělat nebe z pekla a peklo z nebe.“

Ztracený ráj - John Milton, 2015
Ztracený ráj
John Milton