Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Střední školy a jejich studenti + CD - Petr Kadlec, Ostravská univerzita, 2013
Střední školy a jejich studenti + CD

Kniha pojednává o vývoji středního školství a jeho místu v procesu formování inteligence na území severní Moravy a Slezska ve druhé polovině 19. a na počátku...


Underground pod nebeskou růží - Petr Kadlec, Hopoka, 2015
Underground pod nebeskou růží

„… Rosa coeli. Magická přitažlivost tohoto místa měla tak silný vliv na citlivé duše vyvrženců, že je přitahovala jako magnet. … stala se znovuobjevenou citadelou genia loci v Dolních Kounicích. Zřícenina byla bezednou inspirací a...

  • Knihapevná vazba
    198 Kč
    Do 25 dnů

Vzdělání - společnost - hospodářství - Petr Kadlec, Ostravská univerzita, 2021
Vzdělání - společnost - hospodářství

Monografie analyzuje interakce mezi hospodářským a sociálním vývojem, státní správou, společností, zástupci hospodářské sféry a tou částí vzdělávacího systému, která měla připravit kvalifikované pracovní síly pro...

  • 637 Kč
    Do 25 dnů

Ještě není konec, bojujeme dál ... - Petr Kadlec, Svět křídel, 2018
Ještě není konec, bojujeme dál ...

Město Dobříš nepatřilo nikdy k vyhlášeným líhní vojenských hrdinů a veteránů, ale své osudy s ním spojilo mnoho těch kteří se zde rozhodli žít a nebo zde nalezli pouze místo svého spočinutí. Je mezi nimi Sudetský Němec...

  • Knihapevná vazba
    350 Kč
    Do 14 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “