Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

S pevnou vazbou učebnice z edice Expert

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Do 4 – 8 dnů

Projektový management - Jan Doležal, kolektiv, Grada, 2023
Projektový management

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...

  • Knihapevná vazba
    538 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    357 Kč
    Skladem

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Mezinárodní marketing

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    142 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Manažerská ekonomika - Miloslav Synek a kol., Grada, 2011
Manažerská ekonomika

Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol...

Moderní marketingový výzkum - Roman Kozel, Grada, 2005
Moderní marketingový výzkum

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    173 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...


Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová, Grada, 2010
Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ...


Management - Ladislav Blažek, Grada, 2010
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti...


Aktivní CRM - Jarmo R. Lehtinen, Grada, 2007
Aktivní CRM

Praktická publikace určená obchodním a marketingovým manažerům a studentům VŠ a MBA studií přehledně a na řadě příkladů a případových studií z praxe ukazuje, že aktivní řízení vztahů se zákazníky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Krizové řízení podniku - Roman Zuzák, Martina Königová, Grada, 2009
Krizové řízení podniku

Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem - jde nejen o superkonkurenční prostředí, ale také makroekonomické, politické, technické, technologické a další jevy...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami