Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins, Grada, 2008
Jak z dobré firmy udělat skvělou

Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá...

  • Knihapevná vazba
    409 Kč
    Skladem 5 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    186 Kč
    Skladem

Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


99 tipů pro úspěšné vedení lidí - Hartmut Laufer, Grada, 2008
99 tipů pro úspěšné vedení lidí

Hledáte rychlou a účinnou pomoc při zvládání naléhavých problémů týkajících se vedení lidí? Chcete se zlepšit ve vedení a řízení svých podřízených? V tomto praktickém a přehledném pomocníkovi najdete účinné rady a náměty...


Umění slovní sebeobrany - Matthias Nöllke, Grada, 2008
Umění slovní sebeobrany

Jak reagovat rychle a trefně v každé životní situaci? Ve velmi čtivé příručce najdete 100 osvědčených tipů a mnoho dalších praktických rad, ukázek a příkladů, jak pohotově reagovat a suverénně komunikovat v různých situacích v práci a v osobním životě...

Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM - Harry Wessling, Grada, 2003
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM

Strategie, praktické příklady a scénaře...


Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera - Jan Urban, Grada, 2008
Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera

Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera...


Online public relations - David Phillips, Grada, 2003
Online public relations

Hlavním námětem knihy zkušeného britského autora je revoluční změna praxe public relations (PR – vztahy s veřejností), kterou přináší internet. Internet mění způsoby komunikace i komunikaci samotnou.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Tři pilíře úspěšného manažera - Jo Owen, Grada, 2008
Tři pilíře úspěšného manažera

Pokud chcete být opravdu úspěšnými manažery, nejen dobrými, ale jedněmi z nejlepších, musíte za prvé umět zacházet s problémy, úkoly a penězi (mít tzv. IQ - inteligenční kvocient), za druhé umět výborně jednat a zacházet s lidmi a se sebou samými...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Event marketing - Petr Šindler, Grada, 2003
Event marketing

Jak využít emoce v marketingové komunikaci

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal, Grada, 2008
Průvodce úspěšnou komunikací

V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Správné chápání nějaké věci a nepochopení téže věci se vzájemně zcela nevylučují.“

Proces - Franz Kafka, 2022
Proces
Franz Kafka