Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem

Moje první opravdová kuchařka - Ája Drahokoupilová, Grada, 2019
Moje první opravdová kuchařka

Dokonalý dárek pro všechny, kdo začínají s vařením! Áje je patnáct let, je zapálená kuchařka a všechny recepty testuje na své rodině. Její jídla jsou nápaditá a jasně popsaná, takže je zvládne opravdu každý. Staňte se s její...

  • Knihapevná vazba
    463 Kč
    Skladem 1 ks

Práce s počítačem pro seniory 2 - Michal Lalík, Grada, 2013
Práce s počítačem pro seniory 2

Stejně jako mimořádně úspěšný předchozí díl, byla i tato kniha napsána na přímou žádost seniorů. Tentokrát se kromě základů práce s počítačem blíže podíváme na práci s fotografiemi, prezentacemi a hudbou. Pozornost budeme věnovat též dalším prostředkům...

  • Knihapevná vazba
    135 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...

Jak organizovat a řídit úspěšný prodej - Jana Lyková, Grada, 2003
Jak organizovat a řídit úspěšný prodej

Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu...


Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    410 Kč
    Skladem 1 ks

Marketingový výzkum - Radek Tahal, Grada, 2017
Marketingový výzkum

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

  • Knihapevná vazba
    179 Kč
    Do 20 – 25 dnů

Úvod do podnikové ekonomiky - Dana Martinovičová, Miloš Konečný, Jan Vavřina, Grada, 2019
Úvod do podnikové ekonomiky

Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování. Druhé vydání publikace je kompletně aktualizováno s ohledem na nový...

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Skladem 2 ks

Vaříme pro děti - Dagmar von Cramm, Grada, 2008
Vaříme pro děti

Výživa dětí v první letech života je nesmírně důležitá. Dítě musí mít dostatek nezbytných živit, ale také by mělo získat k jídlu správný vztah, jídla by mu měla nutričně vyhovovat a zároveň chutnat. Jak to udělat?...


Velký průvodce JavaScriptem - Dave Thau, Grada, 2009
Velký průvodce JavaScriptem

JavaScript asi není potřeba žádnému tvůrci webových stránek představovat - je to nástroj, jenž každý z nich používá denně k doplnění interaktivity, animací a jiných triků webovým stránkám...

Obchodní a manažerská prezentace - Aleš Kabátek, Olga Lošťáková, Grada, 2010
Obchodní a manažerská prezentace

Ve velmi praktické a názorné plnobarevné publikaci doprovázené fotografiemi a DVD s testy a videi získáte užitečný návod, jak připravit a uskutečnit úspěšnou prezentaci vlastní osoby, návrhu, projektu, produktu apod...


Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová a kol., Grada, 2008
Podnikání malé a střední firmy

Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol...


WWW pro každého - Michal Lalík, Grada, 2013
WWW pro každého

Kniha vás zasvětí do světa WWW a ukáže vám, jak získat vlastní internetové stránky, aniž byste si museli osvojit některý z programovacích jazyků. Nezahlcuje odbornými termíny, ale ukáže vám, jak si můžete vytvořit vlastní stránky, jak je můžete spravovat,

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Dokumentární akreditiv v praxi - Pavel Andrle, Grada, 2004
Dokumentární akreditiv v praxi

Ojedinělá publikace na našem trhu – komplexně zpracovaná praktická příručka, která usnadní všem podnikatelům, a především exportérům, každodenní obchodní styk s obchodními partnery a bankami v souvislosti s dokumentárními akreditivy.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Hravá škola vaření - Zuzana Pospíšilová, Drahomír Trsťan, Grada, 2014
Hravá škola vaření

Vaření se podobá kouzlení. Hromádka potravin se za pár chvil promění v báječné jídlo. Nejsou v tom ale žádné tajné čáry máry. Když máte milou a zkušenou babičku, která se vás nebojí pustit do kuchyně, a několik jednoduchých a dobrých receptů, stane se z..

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Základy podnikání - Jitka Srpová, Václav Řehoř a kolektív, Grada, 2010
Základy podnikání

Publikace uznávaných autorů je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat,...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová, Grada, 2004
Podnikání malé a střední firmy

Majitelé a manažeři vznikajících i již zavedených firem v knize najdou všechny nezbytné informace o ekonomice a řízení firmy...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení - Pavel Učeň, Grada, 2008
Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení

Zkušení i začínající manažeři, poradci v oboru managementu a informatiky a studenti vysokých škol se v praktické a na trhu ojedinělé knize dozví, jak odhalit možnosti zvyšování výkonnosti firmy jako celku i jejích jednotlivých oblastí...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)