Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?
Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy SEO: jasně a stručně - Michal Binka, Dalibor Jaroš, Collabim, 2022
Základy SEO: jasně a stručně

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je skvělou oblastí internetového podnikání. Ať už sami vlastníte nebo spravujete webové stránky někoho jiného, SEO by nemělo v žádném případě uniknout vaší pozornosti. Tato kniha si klade za cíl...

  • Knihabrožovaná vazba
    221 Kč
    Skladem 2 ks

Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    295 Kč
    Skladem 2 ks

Market Profile - Eso v ruce obchodníka - Ludvík Turek, Czechwealth, 2012
Market Profile - Eso v ruce obchodníka

Přemýšlíte, že začnete obchodovat na finančním trhu? Nebo chcete zlepšit své výsledky? Nová kniha Ludvíka Turka vám elegantně ukáže, jak na to. Je srozumitelná pro začátečníky a přínosná i pro zkušenější obchodníky...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 140 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    Skladem 1 ks
Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib, Grada, 2020
Marketingový plán na jednu stránku

Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu.

  • Knihabrožovaná vazba
    149 Kč
    Skladem > 5 ks

Strategické řízení - Alena Hanzelková,  Miloslav Keřkovský, C. H. Beck, 2017
Strategické řízení

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup...

  • Knihabrožovaná vazba
    489 Kč
    Skladem 2 ks

Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Jak sestavit marketingový plán - John Westwood, Grada
Jak sestavit marketingový plán

Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti.


Fair trade - Hana Doležalová, Grada, 2021
Fair trade

Předkládaná publikace se zabývá obchodním systémem fair tradu, který se snaží zlepšit postavení producentů v zemích tzv. globálního Jihu a zajistit jim důstojné životní podmínky. Jsou zde představeny dva hlavní mezinárodní...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks
10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


Chytře vedená prodejna - Richard Hammond, Grada, 2012
Chytře vedená prodejna

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? ...


101 rad pro úspěšný prodej - Zig Ziglar, Pragma, 2007
101 rad pro úspěšný prodej

Kniha vám poskytne zásadní vodítka k tomu, jak si vybudovat úspěšnější kariéru prodejce před uzavřením prodeje, během něho a po něm...


Medonosný marketing - Vladimír Kuchař, BIZBOOKS, 2012
Medonosný marketing

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...


Základy úspěšného vybudování - Don Failla, Jiří Alman, 2010
Základy úspěšného vybudování

Zpracováno na základě podkladů ze seminářů Don Failla "10 Napkin Presentations"...


Úspěšná nezisková organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2009
Úspěšná nezisková organizace

Na trhu ojedinělá praktická příručka, ve které se dozvíte, co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace. Autoři jsou zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací...

  • Přečtenávýborný stav
    199 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jejich životy jsou součástí mého příběhu a jiných příběhů, které se pod slunečnou oblohou vsouvají do jediného příběhu lidského života.“

Peníze od Hitlera - Radka Denemarková, 2021
Peníze od Hitlera
Radka Denemarková