Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Na téma řízení společnosti s brožovanou vazbou knihy o obchodním managementu

Použité filtry
Zrušit filtry
30 hodin - Dalibor Pulkert, Jan Melvil publishing, 2024
30 hodin

Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu...

  • Knihabrožovaná vazba
    465 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
 
Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem

Základní zásady Baťova systému řízení - Zdeněk Rybka, Nadace Tomáše Bati, 2017
Základní zásady Baťova systému řízení

Ing. Zdeněk Rybka, CSc. se narodil v roce 1927. Po ukončení povinné školní docházky (Komenského pokusná měšťanská škola ve Zlíně) se vyučil i firmy BAŤA, a.s. Prošel firemní internátní výchovou ve Zlíně a je absolventem Baťovy...

  • Knihabrožovaná vazba
    199 Kč
    Skladem 3 ks

Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2014
Mezinárodní obchodní operace

Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    231 Kč
    Skladem
Kreativní metody v inovacích - Miroslav Špaček, Oeconomica, 2020
Kreativní metody v inovacích

Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy....

  • Knihabrožovaná vazba
    756 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Lektorské dovednosti - Olga Medlíková, Grada, 2013
Lektorské dovednosti

Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    175 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Řízení lidí v organizacích - Jan Barták, Grada, 2023
Řízení lidí v organizacích

Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů. Řízení lidských zdrojů autor pojímá jako..

  • Knihabrožovaná vazba
    414 Kč
    Skladem 2 ks

Príčina smrti: Míting - Patrick Lencioni, Porta Libri, 2015
Príčina smrti: Míting 
SK

Patrick Lencioni sa v ďalšom bestselleri v štýle manažérskej bájky zameriava na vyliečenie jedného z najboľavejších problémov moderného biznisu, ktorý je zároveň aj najzanedbávanejší...

  • Knihabrožovaná vazba
    374 Kč
    Skladem 2 ks

Adaptivní organizace - Adrián Podskľan a kolektív, Management Press, 2015
Adaptivní organizace

Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský, Grada, 2017
Management zákaznických řešení

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 1 ks
Úspěšná práce s týmem - Rolf Meier, Grada, 2009
Úspěšná práce s týmem

Co dělá špičkový tým špičkovým? V mnoha oblastech práce by mohlo být lepší jak pracovní ovzduší, tak výsledky, kdyby všichni systematicky pracovali na společném úspěchu. Zkrátka: kdyby se chápali jako tým. Zní vám to nereálně?...


Forex Stratégie - Milan Marko, Milan Marko Media, 2024
Forex Stratégie 
SK

Táto kniha je praktická príručka s jasným návodom, ako si vytvoríš, otestuješ a následne budeš úspešne obchodovať tvoju vlastnú stratégiu a kam potom správne investovať. Krátky výstrih, čo sa z tejto knihy naučíš...

  • Knihabrožovaná vazba
    550 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Time management - Jan Brodský, Ústav práva a právní vědy, 2014
Time management

Publikace s příznačným názvem Time management je v dnešní uspěchané době dílem, které si jaksi automaticky zaslouží pozornost široké čtenářské obce, nejen z řad studentů profesních vzdělávacích programů. I když se na trhu v uplynulých letech objevilo...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve - Sládek, kolektív, Epos, 2001
Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve 
SK

Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve.


Riadenie malých a stredných podnikov - Marián Zajko a kol., STU, 2010
Riadenie malých a stredných podnikov 
SK
  • Knihabrožovaná vazba
    281 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Mezinárodní obchodní operace - Alexej Sato, Ekopress, 2021
Mezinárodní obchodní operace

Publikace je primárně určena studentům oboru mezinárodní obchod, cenné informace však může poskytnout i podnikatelům, kteří se zahraničním obchodem teprve začínají...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu - Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová, Wolters Kluwer, 2016
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu 
SK

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?“

Hana - Alena Mornštajnová, 2017
Hana
Alena Mornštajnová