Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024

Papírové šedá knihy o byznysu a managementu od nakladatelství Management Press

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Koučování - John Whitmore, Management Press, 2019
Koučování

Koučování se dnes stává stále významnějším, účinnějším nástrojem vedení lidí. Stalo se uznávanou, nepřehlédnutelnou profesí. Manažeři si začínají uvědomovat, že koučování jim umožňuje podívat se na problémy jinak, než byli dosud zvyklí, že...

  • Knihabrožovaná vazba
    263 Kč
    Skladem 2 ks

Makroekonomie - Jindřich Soukup, Vít Pošta, Pavel Neset, Tomáš Pavelka, Management Press, 2018
Makroekonomie

Učebnice makroekonomie předních českých pedagogů Vysoké školy ekonomické v Praze přináší systematický výklad teorií, které vysvětlují příčiny i důsledky takových makroekonomických procesů, jakými jsou například vývoj měnových kurzů, úrokových sazeb, růst,

  • Knihapevná vazba
    990 Kč
    Skladem 1 ks

Strategicky zaměřené  manažerské účetnictví - Libuše Šoljaková, Management Press, 2009
Strategicky zaměřené manažerské účetnictví

Cílem publikace je představit manažerské účetnictví jako otevřený systém založený na multikriteriálním přístupu k řízení a měření strategické pozice podniku, tzn. integrující finanční a věcné informace, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingová komunikace - Petr Frey, Management Press, 2011
Marketingová komunikace

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Manažerská psychologie a sociologie - Eva Bedrnová, Eva Jarošová, Ivan Nový, Management Press, 2012
Manažerská psychologie a sociologie

Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Mikroekonomie - Bronislava Hořejší, Jana Soukupová, Libuše Macáková, Jindřich Soukup, Management Press, 2018
Mikroekonomie

V pořadí již šesté výrazně aktualizované a doplněné vydání první původní české učebnice mikroekonomie předních pedagogů VŠE v Praze je zaměřena na základní mikroekonomická témata, jako jsou rozhodování spotřebitele jakožto základu pro...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku - Peter F. Drucker, Management Press, 2016
To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku

Souborná Druckerova kniha pojmenovává základní principy managementu i jeho problémy a příležitosti. Profesionálům poskytuje spolehlivý nástroj, jak čelit novým nárokům ekonomického a společenského vývoje, pro méně obeznámené čtenáře bude výborným...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Alignment - Robert S. Kaplan, David P. Norton, Management Press, 2006
Alignment

Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Poziční strategie v marketingu - Ivan Bureš, Management Press, 1998
Poziční strategie v marketingu

Jak profitovat z tržních nik...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Oceňování značky a jeho význam - David Haigh, Management Press, 2002
Oceňování značky a jeho význam

Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Řízení lidských zdrojů - Petra Horváthová, jiří Bláha, Andrea Čapíková, Management Press, 2016
Řízení lidských zdrojů

Řízení lidských zdrojů je obor, ve kterém - tak jako v jiných manažerských oborech - dochází ke změnám a objevují se nové trendy, které mají různé využití a dopady na zaměstnance a manažery organizací, konkrétně na personální manažery. Tato publikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Peněžní ekonomie a bankovnictví - Zbyněk Revenda a kol., Management Press, 2011
Peněžní ekonomie a bankovnictví

Odborná kniha týmu předních domácích odborníků v oblastech měnové politiky, bankovnictví a peněžních a kapitálových trhů. V šesti částech se autoři zabývají teorií peněz a úrokové míry, komerčním bankovnictvím, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Psychologie a sociologie řízení - Eva Bedrnová,, Management Press, 2007
Psychologie a sociologie řízení

Nové vydání základní oborové monografie a učebnice pro studenty vysokých i středních škol ekonomického, technického i humanitního zaměření analyzuje z psychologického a sociologického hlediska strukturu a dynamiku pracovních skupin...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Skrytí šampióni 21. století - Hermann Simon, Management Press, 2010
Skrytí šampióni 21. století

Přední světový odborník na manažerskou strategii a marketingové řízení představuje strategie, organizační struktury, procesy i kulturu "skrytých šampiónů", mimořádně úspěšných menších podniků, které mají na svých specifických trzích ve světovém měřítku ne

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie a sociologie řízení - Eva Bedrnová, Ivan Nový a kolektiv, Management Press
Psychologie a sociologie řízení

Základní učebnice pro studenty vysokých i středních škol.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak úspěšně řídit prodejní tým - Ivan Bureš, Management Press, 2004
Jak úspěšně řídit prodejní tým

2. rozšířené vydání

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zákazník - náš protivník nebo partner - Edgar K. Geffroy, Management Press, 2001
Zákazník - náš protivník nebo partner

Průmyslovou společnost postupně střídá společnost informační. Tento vývoj si vyžádá nová pravidla v realizaci prodeje, která bude určovat jedině zákazník. Zákazník se stane prubířským kamenem, na němž se budou ověřovat nové prodejní koncepce...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Finanční účetnictví a výkaznictví - Dana Dvořáková, Management Press, 2017
Finanční účetnictví a výkaznictví

Cílem knihy je pomoci nejširší veřejnosti porozumět logice mezinárodních standardů účetního výkaznictví a usnadnit výkladem i praktickými příklady studium i následnou aplikace těchto standardů v...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů - Petr Frey, Management Press, 2008
Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů

Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Strategické válečné hry v podnikání - Benjamin Gilad, Management Press, 2010
Strategické válečné hry v podnikání

Kniha předního znalce problematiky podnikového zpravodajství a experta na aplikace metody válečných her v podnikové praxi je vhodnou příručkou, která vám umožní být neustále o krok před konkurenty...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek