Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Kolekce
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Pozitivní leader

Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků.

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    169 Kč
    Ihned ke stažení

Pozitivní leader - Jan Mühlfeit, Management Press, 2022
Pozitivní leader
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní...

  • Knihapevná vazba
    328 Kč
    Skladem 1 ks

Strategické aliance se zahraničními partnery - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková, Management Press, 2001
Strategické aliance se zahraničními partnery

Strategické aliance patří k osvědčeným způsobům transferu moderních technologií, manažerského know-how, snižování podnikatelského rizika, urychlování inovačního a investičního rozvoje...


Obchodní podnikání - Lenka Pražská, Jiří Jindra a kol., Management Press, 2002
Obchodní podnikání

Kniha je zaměřena především na hlavní rozvojovou složku, což jsou velké a střední obchodní firmy. Je však třeba připomenout, že může plně sloužit těm drobným podnikatelům, kteří chtějí být úspěšní a uplatnit se ve světě velkých firem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    571 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Politická inteligence lídrů - Gerry Reffo, Valerie Wark, Management Press, 2015
Politická inteligence lídrů

Politická inteligence je v současném turbulentním světě předpokladem úspěchu vůdčí osobnosti. Autorky - pedagožky a konzultantky renomované anglické univerzity Ashridge Business School - vycházejí z faktu, že dnešní svět je vlivem globalizace...

  • 344 Kč
    Skladem 1 ks

Intuitivní marketing - Miloš Toman, Management Press, 2003
Intuitivní marketing

Na rozdíl od klasického a nákladného marketingu autor, sám aktivní a úspěšný podnikatel, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    156 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Malé velké věci - Tom Peters, Management Press, 2011
Malé velké věci

Dokonalosti – či chcete-li excelence – se dosahuje vykonáváním spousty "drobných" činností, často s blahosklonnou přezíravostí přehlížených, které však mohou změnit nejen nás samé, ale i organizace, v nichž pracujeme, a svět, který nás obklopuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Retail Management - Petr Cimler,  Dana Zadražilová a kol., Management Press, 2007
Retail Management

Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketingové řízení malých a středních podniků - Karel Havlíček, Milan Kašík, Management Press, 2005
Marketingové řízení malých a středních podniků

Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak se stát autentickým lídrem - Rob Goffee, Gareth Jones, Management Press, 2008
Jak se stát autentickým lídrem

Kniha profesorů prestižní London Business School vychází z jejich dlouholeté terénní práce v organizacích různého druhu (v podnicích, školách, nemocnicích, sportovních klubech atd.)...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Deset zaručených způsobů jak neuspět v podnikání - Donald R. Keough, Management Press, 2010
Deset zaručených způsobů jak neuspět v podnikání

Kniha někdejšího prezidenta firmy Coca-Cola představuje základní chyby a nebezpečné typy chování, které dlouhodobě vedou k zásadním problémům a pro podniky mohou znamenat katastrofu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček a Oľga Vodáčková, Management Press, 2013
Moderní management v teorii a praxi

Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským....

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Vedení rychlostí růstu - Katherine Catlin, Management Press, 2003
Vedení rychlostí růstu

Publikace amerických autorek analyzuje tři etapy růstu firmy, počínaje etapami počátečního a rychlého růstu, kdy je nutné soustředit se zvláště na vytváření týmů, plánování, delegování pravomocí či efektivní komunikaci...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Pricing - Nessim Hanna, H. Robert Dodge, Management Press
Pricing

Zásady a postupy tvorby cen.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá) - Ivan Nový, Sylvia Schroll-Machl, Management Press, 2015
Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá)

Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění, odlišné vidění a interpretace jednotlivých událostí...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Spokojený zaměstnanec - Váš spojenec - Reid Hoffman, Ben Casnocha, Chris Yen, Management Press, 2016
Spokojený zaměstnanec - Váš spojenec

Starý model zaměstnávání se hodil pro období stability. Dnes ovšem zaměstnavatelé, manažeři i zaměstnanci potřebují pro své vztahy nový rámec. Vzájemná důvěra v podnikatelském světě se dnes blíží historickému minimu.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Komunikace na úrovni - Patricia McLaganová, Peter Krembs, Management Press, 1998
Komunikace na úrovni

Jak dosáhnout ještě vyšší výkonnosti pomocí účinné komunikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Typologie organizace - William Bridges, Management Press, 2006
Typologie organizace

Autor ukazuje, že organizace mají identifikovatelný charakter, který určuje, jak se v jednotlivých fázích svého životního cyklu rozhoduje, jaké změny přijímá či odmítá – co ovlivňuje její výkon, růst a rozvoj...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manažer 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2013
Manažer 80/20

Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 – s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy moderního managementu, Management Press, 2016
Základy moderního managementu

Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nejen, že neexistuje žádný Bůh, ale zkuste sehnat o víkendu instalatéra.“

Vyřídit si účty - Woody Allen, 2003
Vyřídit si účty
Woody Allen