Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Na téma dosahování cílů papírové knihy o byznysu a managementu od nakladatelství Management Press

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Nebojte se upřímnosti - Shari Harley, Management Press, 2015
Nebojte se upřímnosti

Kniha je výsledkem autorčiných patnácti let zkušeností ze spolupráce s různými typy organizací, jejichž zaměstnanci na všech úrovních řízení se potýkali s problémem, jak na pracovišti říkat pravdu, i nepříjemnou, aniž by byli za svou upřímnost nějakým...

  • Knihabrožovaná vazba
    221 Kč
    Do 13 – 18 dnů
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Spojovat či rozdělovat? - Tomáš Bujna, David Müller, Jan Bloudek, Sláva Kubátová, Management Press, 2014
Spojovat či rozdělovat?

Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá...



Jak dosáhnout souhlasu - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton, Management Press, 2006
Jak dosáhnout souhlasu

Všichni neustále vyjednáváme – v zaměstnání, v podnikání, v politice, v rodině… Často však používáme metody a postupy, které komplikují nebo dokonce znemožňují prosazení našeho zájmu, mohou narušit naše vztahy s těmi, s nimiž jednáme...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Vyprodané
Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Management Press, 2008
Typologie osobnosti pro manažery

Prakticky zaměřená kniha vychází z tzv. typologie osobnosti MBTI (Myers-Briggs Type Indicator). Odpovídá na otázky, pro jakou práci se jednotliví lidé hodí, jaký pracovní styl nebo jaký typ informací jim vyhovuje, co je motivuje atd.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Dohoda jistá - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton, Management Press
Dohoda jistá

Zásady úspěšného vyjednávání

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Pravidlo 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2015
Pravidlo 80/20

Pravidlo 80/20 uvádí, že existuje vnitřně daná nerovnováha mezi příčinami a výsledky, vstupy a výstupy, úsilím a odměnou – 80 procent výstupů je výsledkem 20 procent vstupů a 80 procent výsledků vzniká z 20 procent příčin. V podnikání byla platnost...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manažer 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2013
Manažer 80/20

Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 – s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Stačí dobré srdce, a budeš krásný, kdybys měl tvář třeba jako uhel černou. Zlé srdce zohyzdí sebekrásnější obličej ještě víc, než kdyby byl od přírody nehezký.“

Na Větrné hůrce - Emily Brontë, 2018
Na Větrné hůrce
Emily Brontë