Knihy o byznysu a managementu od nakladatelství C. H. Beck
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
331 produktů
Učebnice přináší ucelený pohled na problematiku bankovnictví, a to v kontextu Evropy a České republiky. Shrnuje základní teoretické poznatky a vysvětluje základní pojmy spojené s bankovnictvím. Text je členěn do 18 základních...
-
477 KčVíce než 30 dní
Nové vydání Sbírky řešených otázek a příkladů k učebnici Makroekonomie profesora Roberta Holmana slouží studentům k procvičení probírané látky a tím i k jejímu důkladnějšímu pochopení. Je tedy vhodnou studijní pomůckou....
-
Knihabrožovaná vazba209 KčDo 4 – 5 dnů
Jakým způsobem je možné zachytit cyklické výkyvy ekonomiky z pohledu jejího výkonu, inflace, dopadů na trh práce a finančních trhů? Jak se rozhodnutí vlády a České národní banky odráží na vývoji české ekonomiky? Jak moc...
-
Knihapevná vazba686 KčSkladem 1 ks
Makroekonomie je obtížná disciplína. Zachycuje a spojuje velký počet ekonomických vztahů, které nelze pochopit bez použití poměrně abstraktních teoretických modelů...
-
Knihabrožovaná vazba690 KčSkladem 1 ks
Účetnictví představuje komplexní a relativně samostatnou část teorie podnikového hospodářství. Publikace se zabývá finančním účetnictvím podnikatelského subjektu a obsahuje základní informace k pochopení dané problematiky. Postupn
-
Knihabrožovaná vazba460 KčDo 21 – 26 dnů
- Jan Široký
- kolektiv
Druhé vydání úspěšné publikace přináší některá nová témata, popř. rozšíření již dříve zpracovaných témat, a to s ohledem na současné reálie České republiky...
-
Knihabrožovaná vazba568 KčDo 4 – 5 dnů
Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských...
-
Knihabrožovaná vazba490 KčSkladem 1 ks
- Alena Hanzelková
- Radim Červený
- kolektiv
Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...
-
Knihabrožovaná vazba490 KčSkladem 2 ks
- Eva Cihelková
- František Varazin
- Jan Frait
- kolektiv
Současný svět se potýká s obrovským množstvím problémů, z nichž většina má i ekonomický kontext. Znalost teorie a obecných zákonitostí umožňuje vyvarovat se zbytečných chyb a přehmatů, jak jsme tomu, bohužel, v reálném světě často svědky.
Publikace představuje první monografické zpracování tohoto tématu v české právnické literatuře. Pojednává o přezkumu veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. V knize jsou rozebrány postupy pro p
-
Knihabrožovaná vazba371 KčDo 4 – 5 dnů
Sbírka příkladů a případových studií k učebnici Podniková ekonomika (Miloslav Synek, Eva Kislingerová a kol.) slouží studentům k procvičení probírané látky a tím i k jejímu důkladnějšímu pochopení. Ukazuje ekonomickou realitu firemního řízení na...
-
Knihabrožovaná vazba390 KčSkladem 1 ks
Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž...
-
Knihabrožovaná vazba618 KčDo 4 – 5 dnů
- Bohumír Štědroň
- kolektiv
V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozd
-
Knihabrožovaná vazba561 KčSkladem 1 ks
Převážnou část práce manažerů, ekonomů i ostatních pracovníků tvoří řešení různých problémů; výsledkem je rozhodnutí...
-
Knihapevná vazba789 KčDo 4 – 5 dnů
Veřejné finance jsou diskutovaným tématem nejen na úrovni veřejné ekonomiky, podstatný vliv mají také na podnikové procesy. Do oblasti veřejných financí se promítá také proces ekonomické integrace. V České republice, kde dochází k častým změnám v...
- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 KčSkladem 1 ks
Sbírka řešených otázek a příkladů k učebnici Ekonomie profesora Roberta Holmana slouží studentům k lepšímu pochopení látky a k přípravě na zkoušku. Otázky a příklady jsou zaměřeny nejen na procvičení látky, ale také na aplikování ekonomické teorie na...
-
Knihabrožovaná vazba390 KčSkladem 1 ks
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup...
-
Knihabrožovaná vazba488 KčSkladem 3 ks
Publikace systematicky zkoumá, jaký vliv může mít postupné zhoršování ekonomického a finančního stavu obchodní korporace na podobu a rozsah povinností klíčových subjektů participujících na obchodní společnosti....
-
Knihabrožovaná vazba470 KčDo 4 – 5 dnů
- Jan Pichrt
- kolektiv
Kniha přináší dosud nejucelenější pohled na problematiku agenturního zaměstnávání v české právnické literatuře. Zabýva se agenturním zaměstnáváním...
-
Knihabrožovaná vazba790 KčDo 21 – 26 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle