Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Obal
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    279 Kč
    Ihned ke stažení

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    300 Kč
    Skladem 1 ks

Copywriting

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a...

  • 349 Kč
    Ihned ke stažení

Internetová publicistika

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled...

  • 237 Kč
    Ihned ke stažení
Marketingový výzkum

Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Jak na virtuální školení - Josef Kadlec, Recruitment Academy, 2021
Jak na virtuální školení

Kompletní průvodce video technologiemi v online vzdělávání od online coachingu, webinářů, mikroučení, webcastů až po kurzy ve virtuální a rozšířené realitě. Průvodce technologiemi pro specialisty na vzdělávání...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Veselá beruška - Anita Krommerová, INFRA, 2011
Veselá beruška

Výukový program pro rozvoj matematických kompetencí, vstup do světa matematiky pro děti. Je vhodný pro děti MŠ, I. stupně ZŠ a děti s poruchami učení a pozornosti (ADD, ADHD). DVD Veselá Bruška nabízí dětem v předškolním...


Úvod do dějin tištěných médií

Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

McDonald´s - tak trochu jiná kultura? - Markéta Pravdová, Karolinum, 2006
McDonald´s - tak trochu jiná kultura?

Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná...

  • Knihabrožovaná vazba
    231 Kč
    Do 7 – 12 dnů

Vyjednávání s respektem

Efektivní vyjednávání vede ke stabilním partnerstvím, pomáhá všem stranám dosáhnout vyšších cílů, než k jakým by dospěly samostatně, a umožňuje organizacím vyhnout se nákladným konfliktům. Poznejte účinnou metodu...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Volfová, Grada, 2021
Moderní retail marketing

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Skladem 1 ks

Válka o Uber

Válka o Uber je podnikatelský thriller o startupu, který měl našlápnuto mezi giganty jako Apple, Google nebo Amazon. Mike Isaac přibližuje drsnou cestu Uberu na špici technologického světa, při které společnost málem zadusila samu sebe...

  • E-knihaEPUBMOBI
    289 Kč
    Ihned ke stažení

Digital Humanities, Academia, 2019
Digital Humanities

Kniha Digital_Humanities není tradičně pojatým akademickým sborníkem esejí či spoluautorskou monografií. Jak uvádějí v předmluvě a doslovu její autoři, Digital_Humanities je „výsledkem spolupráce“ na „rukopisu se sdíleným přístupem“, do něhož...

  • Knihabrožovaná vazba
    212 Kč
    Skladem 1 ks

Prezentace v marketingových komunikacích

Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější...

  • 254 Kč
    Ihned ke stažení

Fundraising

Na trhu ojedinělá publikace se komplexně věnuje problematice fundraisingu neziskových organizací. Staví na vědeckém výstupu výzkumné činnosti váoblasti fundraisingu, je určena zejména ekonomům a fundraiserům neziskových organizací...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Obchodní jméno jako předmět práva průmyslového vlastnictví - Helena Pullmannová, C. H. Beck, 2024
Obchodní jméno jako předmět práva průmyslového vlastnictví

Kniha pojednává o právní úpravě práva k obchodnímu jménu jako subjektovému označení podnikatele, pod nímž podnikatel realizuje svoji podnikatelskou činnost, a hledá odpověď na otázku, zda Česká republika chrání právo k...

  • Knihabrožovaná vazba
    361 Kč
    Více než 30 dní

Média a demokracie v 21. století - Karol Jakubowicz, Masarykova univerzita, 2017
Média a demokracie v 21. století

Kniha polského politologa a mediologa Karola Jakubowicze (1941–2013) je jeho posledním knižním dílem (vydána v r. 2013 ve Varšavě), které svým způsobem shrnuje jeho celoživotní...

  • Knihapevná vazba
    252 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Medonosný marketing - Vladimír Kuchař, BIZBOOKS, 2012
Medonosný marketing

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2007
Marketing od myšlenky k realizaci

Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude potřebnou učebnicí pro studenty vysokých a vyšších odborných škol.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda, Grada, 2004
Vnitrofiremní komunikace

Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevznikají napětí?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.“