Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Tři Sekery - Kateřina Surmanová, Kalibr, 2024

Ve slevě s červenou obálkou knihy o marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Nadčasový produkt - Ryan Holiday, Audiolibrix, 2021
Nadčasový produkt

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? Jak definovat svou značku? Jak nový produkt propagovat? A jak...

  • Knihapevná vazba
    314 Kč
    Do 6 – 11 dnů
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Šum - Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Cass R. Sunstein, Jan Melvil publishing, 2021
Šum

Kdykoli se procesům naší mysli začne věnovat Daniel Kahneman, psycholog a nositel Nobelovy ceny za poznatky o kognitivním zkreslení, nedopadá to pro nás vůbec dobře! Tentokrát zkoumal příčiny vysoké variability profesionálních úsudků – soudců, lékařů...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    427 Kč
    Skladem > 5 ks

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček, Grada, 2016
Marketingová komunikace

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové...

  • 251 Kč
    Skladem 1 ks

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Jitka Burešová, Grada, 2022
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO.

  • Knihabrožovaná vazba
    379 Kč
    Skladem 1 ks
Stroj na peníze 2 - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Stroj na peníze 2

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    187 Kč
    Do 14 – 19 dnů

Byznys etiketa a komunikace - Ladislav Špaček, Universum, 2021
Byznys etiketa a komunikace

Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery...

  • Knihapevná vazba
    399 Kč
    Skladem 2 ks
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Konec marketingu - Gil Carlos, Grada, 2021
Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý...

  • Knihabrožovaná vazba
    289 Kč
    Skladem 2 ks

Médiá a novinári na Slovensku 2010 - Samuel Brečka a kolektív, Eurokódex, 2010
Médiá a novinári na Slovensku 2010 
SK

Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu najnovších poznatkov o transformácii slovenských médií i samostatnej novinárskej profesie...

  • Knihabrožovaná vazba
    256 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    1 162 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Eat That Frog! - Brian Tracy, Hodder and Stoughton, 2013
Eat That Frog! 
EN

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything...

  • Knihabrožovaná vazba
    302 Kč
    Skladem 2 ks
Barbarians at the Gate - Bryan Burrough, Cornerstone
Barbarians at the Gate 
EN

The battle for the control of RJR Nabisco in the Autumn of 1988, which became the largest and most dramatic corporate takeover in American history, sent shock-waves through the international business world and became a symbol of the greed, excess and...

  • Knihabrožovaná vazba
    281 Kč
    Do 15 – 16 dnů

Amusing Ourselves to Death - Neil Postman, Penguin Putnam Inc, 2011
Amusing Ourselves to Death 
EN

What happens when media and politics become forms of entertainment? As our world begins to look more and more like Orwell's 1984, Neil's Postman's essential guide to the modern media is more relevant than...

  • Knihabrožovaná vazba
    392 Kč
    Skladem 1 ks

Post Corona - Scott Galloway, Transworld, 2020
Post Corona 
EN

The New York Times bestselling author of The Four and NYU Business School professor delivers an insightful, urgent analysis of who stands to win and who's at risk to lose in a post-pandemic world....

  • Knihabrožovaná vazba
    407 Kč
    Do 23 – 28 dnů

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing 
SK

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

  • Knihapevná vazba
    529 Kč
    Do 4 – 6 dnů

No Filter - Sarah Frier, Grada, 2021
No Filter 
SK
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu – všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu.

  • Knihabrožovaná vazba
    167 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2023
Hegarty on Advertising 
EN

If the future is going to be creative, then Hegarty on Advertising points you in the right direction. Written by one of the world’s legendary advertising men...

  • Knihabrožovaná vazba
    460 Kč
    Skladem 1 ks

Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
Truth, Lies, and Advertising 
EN

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...

  • Knihapevná vazba
    1 092 Kč
    Do 20 – 25 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
Joseph Heller