Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Hnědá knihy o marketingové komunikaci

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    288 Kč
    Skladem 2 ks

Procesní řízení pro manažery - Roman Fišer, Grada, 2014
Procesní řízení pro manažery

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost...

  • 208 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Tohle je marketing! - Seth Godin, Grada, 2019
Tohle je marketing!
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom...

  • Knihabrožovaná vazba
    292 Kč
    Skladem 2 ks

Jak psát reklamní text

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení
Marketing služeb - efektivně a moderně

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek, Backstage Books, 2021
Průvodce síťového marketingu

Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak...

  • Knihabrožovaná vazba
    339 Kč
    Do 9 – 14 dnů

Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století

Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, studentům VŠ a zájemcům o tuto problematiku. Autoři se zaměřují na komplexní analýzu mezinárodního obchodu v současné světové krizi, a to ve vývojových...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Jak na marketingovou komunikaci

Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR,

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingová komunikace v místě prodeje

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení

Krizová komunikace s médii

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení
Trénink komunikace pro introverty - Sylvia Löhken, Grada, 2023
Trénink komunikace pro introverty

Patříte mezi introverty? Cítíte se nepříjemně, když máte vstoupit do místnosti plné neznámých lidí nebo prezentovat ostatním své úspěchy? Přivádí vás do rozpaků, když máte reagovat na kompliment či kritiku? Nevíte, jak odmítnout něčí...

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Skladem > 5 ks

Nonviolent Communication - Marshall B. Rosenberg, PuddleDancer, 2015
Nonviolent Communication 
EN

The latest edition of the communication guide that has sold more than 1,000,000 copies An enlightening look at how peaceful communication can create compassionate connections with family, friends, and other acquaintances, this international ...

  • Knihabrožovaná vazba
    442 Kč
    Více než 30 dní

Marketing ve farmacii - Karel Metyš, Peter Balog, Grada, 2006
Marketing ve farmacii

Na českém trhu jde o první publikaci, která se snaží zachytit a popsat součásti marketingového mixu se zaměřením na místní farmaceutický trh...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - Edgar K. Geffroy, Management Press, 2013
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The True Story of Fake News - Mark Dice, , 2017
The True Story of Fake News 
EN

Is fake news being spread through social media as part of an information war? Are political operatives publishing disinformation to smear the opposition and help their own agendas? Who creates fake news, how does it spread, and can it be stopped...

  • Knihabrožovaná vazba
    523 Kč
    Více než 30 dní

Nová pravidla marketingu a PR - David Meerman Scott, Zoner Press, 2008
Nová pravidla marketingu a PR

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností")...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Rozumíte svým zákazníkům? - Jan Bloudek a kolektív, Management Press, 2013
Rozumíte svým zákazníkům?

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Ča

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2003
Reklama

Proč je reklama nezbytná? Jak připravit reklamní kampaň? Jak vytvořit "správnou" reklamu?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Computer Press, 2019
Marketing na Facebooku a Instagramu

Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry