Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Principy strategie - David B. Yoffie, Michael A. Cusumano, Práh, 2016
Principy strategie

Tři velcí vizionáři IT technologií. Tři mimořádné životy, tři mimořádné zkušenosti. Jak se vize stávají skutečností? Tato kniha skvěle a naprosto přesně vysvětluje jak tři legendární top manažeři z oboru hi-tech změnili svět, ve kterém žijeme. Ne

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Do 5 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    239 Kč
    Skladem

Globální samoobsluha - Jeff Bezos a věk Amazonu - Brad Stone, Práh, 2014
Globální samoobsluha - Jeff Bezos a věk Amazonu

Amazon.com začínal s doručováním knížek poštou a vezl se na první vlně internetové hysterie. Jeho zakladatel Jeff Bezos se však nespokojil s pouhým módním on-line knihkupectvím. Chtěl, aby Amazon nabízel neomezené množství zboží...

  • Knihapevná vazba
    395 Kč
    Do 25 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    285 Kč
    Skladem

Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat - Dale Carnegie, Práh, 2024
Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat

Kniha Jak se stát vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat navazuje na bestsellery průkopníka na poli mezilidských vztahů Dalea Carnegieho a pracuje s jeho nesmrtelnými pravidly, tentokrát v oblasti práce s lidmi...

  • Knihabrožovaná vazba
    237 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    194 Kč
    Skladem


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “