V českém jazyku knihy o obchodním managementu od nakladatelství C. H. Beck
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup...
-
Knihabrožovaná vazba489 KčSkladem 2 ks
Aktuálnost tématu je dána neustálými změnami ve vnějším prostředí. Jedná se o změny v politice, spotřebitelských preferencích, ve zpracování informací, v technologických a dalších oblastech, které mají klíčový dopad na prosperitu podniku.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Oceňování podniku patří mezi obory, pro jejichž zvládnutí je nutné mít jak ekonomické, tak i právnické znalosti, a právě tato publikace integruje oba uvedené pohledy na problematiku...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Autor na základě své dlouholeté praxe v západní Evropě podává souhrnnou metodologii, jak analyzovat současný stav podniku a jak revitalizovat upadající hospodářský podnik...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Franchising jako metoda podnikání již zaujímá v České republice pevné místo. Předkládaná publikace se zaměřuje především na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR. Hlavní pozornost je zaměřena na franchisingovou smlouvu, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle