Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Papírové přečtené knihy o obchodním managementu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Na volné noze - Robert Vlach, Jan Melvil publishing, 2017
Na volné noze

Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně...


10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami - Iva Ritschelová, Linde, 2010
Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami

Publikace je zaměřena na problematiku liberalizace obchodu v oblasti environmentálního zboží a služeb...


Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2011
Mezinárodní obchodní jednání

Máte důležitou obchodní schůzku, která se má uskutečnit v resturaci? Jak si zajistit úspěch tohoto setkání a přitom působit suverénně a uvolněně? V této informatiní příručce najdete mnoho důležitých rad profesorky psychologie...


Projektový management - Alena Svozilová, Grada, 2011
Projektový management

Druhé vydání nejprodávanější publikace o projektovém managementu je komplexním průvodcem pro všechny projektové manažery, vedoucí projektů, podnikatele a studenty...


Malá kniha etikety pro manažery - Ladislav Špaček, Mladá fronta, 2010
Malá kniha etikety pro manažery

Ladislav Špaček je největší kapacitou v oboru. Po úspěšném přijetí Velké knihy etikety dopracoval nyní autor materiál, který specificky pokrývá potřeby jednotlivých cílových skupin: rodina, studenti, podnikatelé, úředníci, pracovníci v pohostinství...


Proč muži neberou manažerky vážně a co se s tím dá dělat - Silke Fothová, Management Press, 2006
Proč muži neberou manažerky vážně a co se s tím dá dělat

Kniha zkušené německé psycholožky a konzultantky ukazuje, jak se mohou ženy v tvrdém světě byznysu efektivně prosazovat. Nachází způsoby, jimiž ženy proniknou do zatím převážně mužských pracovních, obchodních a podnikatelských vzt


Lektorské dovednosti - Olga Medlíková, Grada, 2013
Lektorské dovednosti

Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho...


Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kol., Grada, 2007
Mezinárodní obchodní operace

Aktualizované a přepracované vydání úspěšné publikace je opět nepostradatelnou komplexní příručkou pro manažery a podnikatele, kteří podnikají v mezinárodním měřítku, a přínosnou učebnicí pro vysokoškolské studenty...

Korespondence a její úprava podle nových norem - Václav Šťastný, ASPI, 2007
Korespondence a její úprava podle nových norem

Autor srozumitelným způsobem podává široký výklad úpravy psaní dopisů, e-mailů, faxů, vnitřních sdělení a další korespondence. Věnuje se jak psaní textovým editorem, tak na psacích strojích...


Šest klobouků aneb Jak myslet - Edward De Bono, Via, 2020
Šest klobouků aneb Jak myslet

Kniha Šest klobouků autora Edwarda de Bona se věnuje stejnojmenné metodě, v originále zvané Six Thinking Hats Method. Jde o soubor technik tvůrčího myšlení určený především (třebaže nikoli výhradně) pro využití při skupinových...


Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková a kolektív, Grada, 2012
Management cestovních kanceláří a agentur

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě...


Pokladna – její organizace a vedení - Jana Pilátová, Tomáš Pilát, ANAG, 2011
Pokladna – její organizace a vedení

Nově zpracovaná publikace Pokladna – její organizace a vedení 2011 je zaměřena především na praktickou stránku pokladní činnosti, a to ve vazbě na platnou legislativu. Naleznete zde nejen konkrétní vzory a příklady dokladů, ale také jejich způsob...


Funky Business navždy - Kjell A Nordström, Jonas Ridderstrale, Grada, 2008
Funky Business navždy

Vzpomeňte si, jaké to bývalo dřív. V podnikání šlo především o to, aby lidé nosili ty správné, předpisově šedé obleky a často používali kapesník...


Cesty k úspěšnému podniku - Gerry Johnson, Kevan Scholes, Computer Press
Cesty k úspěšnému podniku

Kniha Cesty k úspěšnému podniku (v originálu Exploring Corporate Strategy) patří v kategorii marketingové literatury ke světově významným a uznávaným. Proč? Zabývá se totiž...


Byznys v plné nahotě - Richard Branson, Eastone Books, 2009
Byznys v plné nahotě

Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson...


Jak prodávat, aby od vás kupovali - Peter Ulčin, Grada, 2016
Jak prodávat, aby od vás kupovali

Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit.


Management - František Bělohlávek, Pavol Košťan, Oldřich Šuleř, Computer Press, 2006
Management

Kniha nabízí množství příkladů z českého a slovenského prostředí, v textu se setkáte s příběhy, které proběhly v domácích firmách, s lidmi, jež autoři potkali během své poradenské praxe...


Zásady řízení pro obor hotelnictví, gastronomie a turismu - Dana Tesone, Wolters Kluwer ČR, 2011
Zásady řízení pro obor hotelnictví, gastronomie a turismu

Kniha poskytuje čtenářům přehled funkcí plánování, organizování, ovlivňování a kontroly, spojených s řízením v podnicích služeb, zvláště pak podniků v oboru hotelnictví, gastronomie a turismu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis