Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

S červenou obálkou knihy o obchodování od nakladatelství Grada

Použité filtry
Zrušit filtry
Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    390 Kč
    Ihned ke stažení

Inteligentní investor - Benjamin Graham, Jason Zweig, Grada, 2007
Inteligentní investor

V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...

  • Knihapevná vazba
    629 Kč
    Skladem > 5 ks

Mezinárodní cestovní ruch

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního cestovního ruchu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím...

  • 228 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Chytře vedená prodejna

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení
Finanční analýza obchodních a státních organizací

Úspěšný podnikatel, investor a manažer musí mít jasno v otázce kritéria výkonnosti podniku, způsobu jeho vyjádření a měření. Tato publikace není příručkou typu äpodnikatelem snadno a rychleô, ale vychází z předpokladu, že smyslem existence firmy je tvorba

  • 144 Kč
    Ihned ke stažení

Jak se stát obchodním zástupcem - Miroslav Konopáč, Grada, 2016
Jak se stát obchodním zástupcem

Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení...

  • Knihabrožovaná vazba
    66 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    195 Kč
    Ihned ke stažení

Jak úspěšně reklamovat

Jedinečná praktická příručka vám poskytne neocenitelné rady. Názornou formou získáte přehled o tom, jaká práva může zákazník využívat při každodenních nákupech zboží a vybraných služeb na území České republiky i při nákupech v rámci Evropské unie, jakým..

  • 127 Kč
    Ihned ke stažení

Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2012
Public relations jako ovlivňování mínění

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kol., Grada, 2010
Mezinárodní obchodní operace

Páté aktualizované vydání úspěšné publikace představuje nezbytnou příručku pro ty, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku - Zdeněk Mikoláš, Grada, 2005
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Satanské metody vyjednávání - Wolf Ruede-Wissmann, Grada, 2011
Satanské metody vyjednávání

V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou. Naleznete tu systematicky popsané a na výstižných příkladech ilustrované nejhorší metody a triky, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Inteligentný investor - Benjamin Graham, Jason Zweig, Grada, 2024
Novinka
Inteligentný investor 
SK

Toto klasické dielo je najdôležitejšou knihou, ktorú kedy prečítate o tom, ako dosiahnuť svoje finančné ciele. Je plná múdrych rád a skúseností. Táto kniha je určená pre skutočných investorov, nie pre špekulantov!

  • Knihapevná vazba
    863 Kč
    Připravujeme,
    vychází 30. 6. 2024


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“