Přeskočit na hlavní obsah
Martinus Knihy roku 2024 - Nechte se inspirovat
Kala - Colin Walsh, BETA - Dobrovský, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali - Robin Kermode, Grada, 2018
Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali

Dokážete mluvit uvolněně s přáteli, ale před publikem se necítíte dobře? Chcete v práci i v soukromí umět zaujmout a přesvědčit druhé? Tato knížka vám s tím pomůže! V sedmi jednoduchých krocích a pomocí praktických...


Úspěšný obchodní zástupce - Ladislav Špaček, Nakladatelství Fragment, 2014
Úspěšný obchodní zástupce

Příručka pro obchodní zástupce, finanční poradce, realitní makléře, privátní bankéře a všechny ostatní, kteří chtějí být ve své profesi úspěšní. Jak dosáhnout úspěchu? Není to těžké. Je však potřeba se připravit. Stačí vědět jak se chovat...

Další formáty

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová a kol., Grada, 2011
Telemarketing v praxi

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům...


Profesionální telefonování - Dušan Jílek, Powerprint, 2021
Profesionální telefonování

Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům...


Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.

Další formáty

Jak zvládnout 77 obtížných situací při prezentacích a přednáškách - Zdeněk Helcl, Grada, 2013
Jak zvládnout 77 obtížných situací při prezentacích a přednáškách

Jak posluchače zaujmout a udržet jejich pozornost? Jak skloubit obsah a formu vystoupení? Jak prezentovat a přednášet srozumitelně a účinně? Jak zaplnit prázdná místa v prvních řadách? Jak se připravit na různé skupiny posluchačů? Jak se...

Další formáty

Jak obchodovat s Korejci - So-li Čche, Ideál, 2014
Jak obchodovat s Korejci

Publikace se zabývá kulturní charakteristikou Koreje, korejského národa a podnikatelským prostředím v této zemi. Pomocí ní budeme moci lépe pochopit rozdíly...


Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....


Rétorika pro obchodníky i běžný život - Vojtěch Černý, Edika
Rétorika pro obchodníky i běžný život

Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci...


33 základních rad jak úspěšně prezentovat - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2004
33 základních rad jak úspěšně prezentovat

Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...


Jak připravit úspěšnou přednášku - George M. Hall, Galén, 2006
Jak připravit úspěšnou přednášku

Mnoho začínajících lékařů a vědeckých pracovníků v medicíně, byť ve své specializaci naprosto kompetentních, svádí méně či více úspěšný boj s prezentací svých výsledků na vědeckých sympoziích, konferencích a kongresech...


Úspěšná prezentace

V době digitálních technologií není prostor pro zastaralé způsoby vytváření prezentací. Poznejte jednoduchý postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, jež posluchače zaujme a přesvědčí. S novým přístupem dokážete podat...


Nejsem kaktus - Kateřina Jasinská, Bookmedia, 2017
Nejsem kaktus

Telefonování je hra a telefonát je o detailech. A je právě telefon vaším hlavním pracovním nástrojem? Jste obchodník, manažer, asistentka, telefonistka a chcete zlepšit svou komunikaci po telefonu a zvýšit tak svou úspěšnost při sjednávání obchodních...


Jak úspěšně vyjednávat - Mark H. McCormack, Pragma, 1998
Jak úspěšně vyjednávat

Zpochybňujte všechno a myslete velkoryse při projednávání každého významějšího bodu - dvě základní témata knihy manažerského odborníka.


Prezentační dovednosti - Ivana Hospodářová, Alfa, 2007
Prezentační dovednosti

V publikaci najdete nejen praktický návod na přípravu účinné prezentace ale daleko více. Celá publikace vychází z myšlenky, že každý dialog, každá komunikace s druhými lidmi je ovlivňování - ať chceme či nechceme ovlivňujeme, informujeme, přesvědčujeme...


Jak úspěšně vyjednávat s Japonci - Yoshimi Umeda, KAVA-PECH, 2007
Jak úspěšně vyjednávat s Japonci

Japonská mentalita, její pozadí, role náboženství v životě Japonců, jak se rozhodují a co předchází jejich rozhodnutím. Toto vše je nutno mít na paměti, pokud chceme být při jednání s nimi úspěšní...


Rukověť profesionálního prodejce - Karl Herndl, Grada, 2005
Rukověť profesionálního prodejce

V knize Rukověť profesionálního prodejce- Jak vést úspěšné prodejní rozhovory z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak jednat se zákazníkem; - jaké používat prodejní techniky; - jak si vytvořit správný osobní postoj k prodeji;...


Manažment sociálnych sietí - Martin Kuchta, Michal Jankovič, Grada, 2024
Manažment sociálnych sietí 
SK

Manažment sociálnych sietí ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú...


Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová, Grada, 2006
Telemarketing v praxi

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům...


Rétorika pre obchodníkov i bežný život - Vojtěch Černý, CPRESS, 2011
Rétorika pre obchodníkov i bežný život 
SK

Titul je určený tým, ktorých každodenným chlebom je vysvetľovanie a presvedčovanie - obchodníkom, ale tiež manažérom, učiteľom, politikom, atď. Ponúkne im ucelený kurz, ktorého úlohou je vylepšiť vystupovanie, prejav, ale predovšetkým argumentáciu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na ty, kteří jsou jiní, číhá nebezpečí za každým rohem.“