Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová a kol., Grada, 2011
Telemarketing v praxi

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Skladem 1 ks
  • 212 Kč
    Ihned ke stažení

Úspěšný obchodní zástupce - Ladislav Špaček, Nakladatelství Fragment, 2014
Úspěšný obchodní zástupce

Příručka pro obchodní zástupce, finanční poradce, realitní makléře, privátní bankéře a všechny ostatní, kteří chtějí být ve své profesi úspěšní. Jak dosáhnout úspěchu? Není to těžké. Je však potřeba se připravit. Stačí vědět jak se chovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    268 Kč
    Více než 30 dní
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Profesionální telefonování - Dušan Jílek, Powerprint, 2021
Profesionální telefonování

Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům...

  • Knihakroužková vazba
    243 Kč
    Skladem 1 ks

Jak obchodovat s Korejci - So-li Čche, Ideál, 2014
Jak obchodovat s Korejci

Publikace se zabývá kulturní charakteristikou Koreje, korejského národa a podnikatelským prostředím v této zemi. Pomocí ní budeme moci lépe pochopit rozdíly...

  • Knihabrožovaná vazba
    189 Kč
    Skladem 1 ks
Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks

Rétorika pro obchodníky i běžný život - Vojtěch Černý, Edika
Rétorika pro obchodníky i běžný život

Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    200 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

33 základních rad jak úspěšně prezentovat - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2004
33 základních rad jak úspěšně prezentovat

Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...


Nejsem kaktus - Kateřina Jasinská, Bookmedia, 2017
Nejsem kaktus

Telefonování je hra a telefonát je o detailech. A je právě telefon vaším hlavním pracovním nástrojem? Jste obchodník, manažer, asistentka, telefonistka a chcete zlepšit svou komunikaci po telefonu a zvýšit tak svou úspěšnost při sjednávání obchodních...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 1 ks

Pět nejdůležitějších dovedností při jednání s lidmi - Dale Carnegie, BETA - Dobrovský, 2010
Pět nejdůležitějších dovedností při jednání s lidmi

Dale Carnegie byl průkopníkem toho, čemu dnes říkáme úsilí zaměřené na rozvoj lidského potenciálu. Jeho knihy a kurzy pomohly milionům lidí na celém světě získat sebedůvěru při jednání s lidmi...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak úspěšně vyjednávat - Mark H. McCormack, Pragma, 1998
Jak úspěšně vyjednávat

Zpochybňujte všechno a myslete velkoryse při projednávání každého významějšího bodu - dvě základní témata knihy manažerského odborníka.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Jak úspěšně vyjednávat s Japonci - Yoshimi Umeda, KAVA-PECH, 2007
Jak úspěšně vyjednávat s Japonci

Japonská mentalita, její pozadí, role náboženství v životě Japonců, jak se rozhodují a co předchází jejich rozhodnutím. Toto vše je nutno mít na paměti, pokud chceme být při jednání s nimi úspěšní...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová, Grada, 2006
Telemarketing v praxi

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rukověť profesionálního prodejce - Karl Herndl, Grada, 2005
Rukověť profesionálního prodejce

V knize Rukověť profesionálního prodejce- Jak vést úspěšné prodejní rozhovory z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak jednat se zákazníkem; - jaké používat prodejní techniky; - jak si vytvořit správný osobní postoj k prodeji;...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manažment sociálnych sietí - Martin Kuchta, Michal Jankovič, Grada, 2024
Manažment sociálnych sietí 
SK

Manažment sociálnych sietí ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú...

  • 378 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    399 Kč
    Ihned ke stažení

Môj ženský biznis na Instagrame - Olga Olikova, Vysnívané copíky, 2024
Môj ženský biznis na Instagrame 
SK

“Čo je to, čo rada robíš a mohli by Ti za to platiť?" Odpoveď na túto otázku ukáže najlepšiu cestu pre tvoje podnikanie. A inak to nebolo ani v mojom prípade. Podnikanie bolo to, čo mi chýbalo ku šťastiu a podľa môjho názoru môže finančnú slobodu získať..

  • Knihapevná vazba
    716 Kč
    Skladem 2 ks

Vademékum podnikateľskej etiky - Anna Remišová, Sprint dva, 2017
 
Vademékum podnikateľskej etiky - Anna Remišová, Sprint dva, 2017
Vademékum podnikateľskej etiky 
SK

Autorka predkladá druhé vydanie tejto úspešnej publikácie. Cieľom monografie je poskytnúť návod, postupy a odporúčania, ako implementovať podnikateľskú etiku do organizácie a učiniť z nej systematickú súčasť riadenia....

  • Knihapevná vazba
    433 Kč
    Do 8 – 13 dnů

Komunikace na úrovni - Patricia McLaganová, Peter Krembs, Management Press, 1998
Komunikace na úrovni

Jak dosáhnout ještě vyšší výkonnosti pomocí účinné komunikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rukověť profesionálního prodejce - jak vést úspěšné prodejní rozhovory - Karl Herndl, Grada, 2003
Rukověť profesionálního prodejce - jak vést úspěšné prodejní rozhovory

Jak vést úspěšné prodejní rozhovory

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rétorika pro lídry - Shel Leanne, BIZBOOKS
Rétorika pro lídry

Chcete umět inspirovat a přesvědčit ostatní, tak jako to umí Obama? Závidíte mu jeho výjimečné komunikační schopnosti a myslíte si, že na to nemáte? Omyl. Komunikační techniky, přesvědčivý projev a získávání davů se lze naučit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rétorika pre obchodníkov i bežný život - Vojtěch Černý, CPRESS, 2011
Rétorika pre obchodníkov i bežný život 
SK

Titul je určený tým, ktorých každodenným chlebom je vysvetľovanie a presvedčovanie - obchodníkom, ale tiež manažérom, učiteľom, politikom, atď. Ponúkne im ucelený kurz, ktorého úlohou je vylepšiť vystupovanie, prejav, ale predovšetkým argumentáciu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“