Knihy o humanitních vědách
Psychoanalytické koučování se zaměřuje na hlubší sebepoznání osobnosti manažera, vliv nevědomé motivace na práci, pracovní i mimopracovní vztahy a celkovou životní spokojenost. Tento přístup hledá příčiny současného stavu i v minulosti a propojuje...
-
Knihabrožovaná vazba292 KčDo 5 dnů
-
297 KčIhned ke stažení
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak jednat s různými osobnostními typy, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty...
-
Přečtenámírně opotřebovaná153 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF186 KčIhned ke stažení
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.
-
Přečtenámírně opotřebovaná162 KčSkladem
-
Vyprodané
-
212 KčIhned ke stažení
- Daniela Pauknerová
- kolektiv
Dozvíte se, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost člověka, jeho spolehlivost a únavu i jak pracovní prostředí a režim práce pro člověka optimalizovat...
Máte někdy pocit, že o úspěchu v pracovním životě rozhodují jiné faktory než výkonnost a odborné znalosti? Divíte se, proč váš spolužák ze střední školy dnes vydělává mnohem víc než vy?..
Řešíte? Rozhodujete? Nebo snad dokonce odpovídáte za to, aby se řešení opravdu uskutečnilo? Potom držíte v rukou správnou knihu. Obsahuje pečlivě vybrané techniky, které spolehlivě fungují v praxi, stejně jako přehled nejoblíbenějších chyb, jichž...
První český, prakticky psaný a ucelený pohled na outdoor trénink jako na atraktivní a účinnou tréninkovou metodu pro budování a stmelování týmů, rozvoj manažerských a pracovních způsobilostí, pro motivování jednotlivců a týmů...
-
E-knihaPDF229 KčIhned ke stažení
Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin...
-
Přečtenávýborný stav255 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF271 KčIhned ke stažení
2. vydání úspěšné knihy uznávaného konzultanta a lektora je opět strukturované ve formě praktického atlasu s více než 70 velkými schématy. Dozvíte se více o vlastních zdrojích, budete přemýšlet, které výsledky sebepoznání jsou konstantami vašeho života...
Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho...
Další formáty- Pavlík Marek
- kolektiv
Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost. Autoři vycházejí kromě rozsáhlé praxe v Česku...
-
Knihabrožovaná vazba207 KčSkladem 5 ks
-
212 KčIhned ke stažení
První český, prakticky psaný a ucelený pohled na outdoor trénink jako na atraktivní a účinnou tréninkovou metodu pro budování a stmelování týmů...
Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i spolupracovníky...
-
Přečtenávýborný stav417 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF407 KčIhned ke stažení
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ...
Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...
Chcete dát přednost strategickým úvahám před operativními starostmi? Udělat si pořádek v oceánu manažerských pouček a teorií? Vést s nadhledem firmu nebo lidi? Pokud ano, dopřejte si přečtení této knihy...
Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle