Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

V předprodeji knihy o filozofii od nakladatelství OIKOYMENH

Použité filtry
Zrušit filtry
Radostná věda - Friedrich Nietzsche, OIKOYMENH, 2024
Radostná věda

Hutný soubor aforismů Radostná věda patří k Nietzschovým stěžejním dílům. Původně zamýšlel napsat pokračování předcházejících Ranních červánků (1881), během práce se však jeho koncepce natolik proměnila, že aforismy...

  • Knihapevná vazba
    349 Kč
    Skladem 2 ks

Věc myšlení - Martin Heidegger, OIKOYMENH, 2024
Věc myšlení

Kniha Věc myšlení, kterou si Martin Heidegger věnoval ke svým osmdesátým narozeninám v roce 1969, představuje jakési jeho filosofické memento...

  • Knihapevná vazba
    304 Kč
    Do 4 – 9 dnů

Posvátné a profánní - Mircea Eliade, OIKOYMENH, 2024
Posvátné a profánní

Obecný úvod do fenomenologického a historického studia náboženství z pera klasika moderní religionistiky určený pro široké publikum. Jednotlivé kapitoly knihy pojednávají o vztahu posvátného a profánního na rovině prostoru, času...

  • Knihabrožovaná vazba
    200 Kč
    Skladem 2 ks

Může filosofie zaniknout? - Jan Patočka, OIKOYMENH, 2024
Může filosofie zaniknout?

Na konci letního semestru 1972 byl Jan Patočka donucen ukončit svou přednáškovou činnost na FFUK. Na podzim téhož roku vyhověl prosbě svých bývalých posluchačů a v souvislosti s diskusí, která mezi nimi probíhala nad tehdy aktuálním...

  • Knihabrožovaná vazba
    105 Kč
    Do 11 – 16 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “