Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji od nakladatelství Nakladatelství Fragment

Použité filtry
Zrušit filtry
Úspěšný obchodní zástupce - Ladislav Špaček, Nakladatelství Fragment, 2014
Úspěšný obchodní zástupce

Příručka pro obchodní zástupce, finanční poradce, realitní makléře, privátní bankéře a všechny ostatní, kteří chtějí být ve své profesi úspěšní. Jak dosáhnout úspěchu? Není to těžké. Je však potřeba se připravit. Stačí vědět jak se chovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    269 Kč
    Více než 30 dní
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    299 Kč
    Ihned ke stažení

Už vím, kam se poděl tvůj sýr, Nakladatelství Fragment, 2009
Už vím, kam se poděl tvůj sýr

První dobrodružný manažerský román na českých pultech! Autor této knihy tvrdí, že úsilí vynakládané na to, abychom věci dělali opravdu dobře, je nanejvýš stejné jako to, které vynakládáme obvykle...

  • Přečtenávýborný stav
    90 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Klíč ke štěstí - Semina Irina, Nakladatelství Fragment, 2013
Klíč ke štěstí

Myslíte si, že cesta ke štěstí je zdlouhavá a výsledek nejistý? Přesvědčíme vás, že být šťastná je snadné! Rady, motta a citáty vám ukážou správný způsob, jak prožít dny naplno. Naučte se dívat na svět kolem sebe jinak a najděte svůj klíč ke štěstí!

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    75 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Umění žít - Tomio Okamura, Nakladatelství Fragment, 2012
Umění žít

Prožít či přežít? Tomio Okamura se v knize Umění žít zamýšlí nad tím, zda lze prožít opravdu šťastný a plnohodnotný život.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    100 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Emocenomie - Dan Hill, Nakladatelství Fragment, 2010
Emocenomie

Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    240 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak se stát dobrým šéfem - Jeffrey J. Fox, Nakladatelství Fragment, 2010
Jak se stát dobrým šéfem

Jeffrey J. Fox nabízí postřehy a rady, jak se úspěšně vypořádat s nesnadnými záležitostmi, které vás jako šéfa mohou potkat: musíte propustit dlouhodobého zaměstnance, stanete se novým šéfem týmu s podkopanou morálkou,...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak se stát skvělým obchodníkem - Jeffrey J. Fox, Nakladatelství Fragment, 2010
Jak se stát skvělým obchodníkem

Jeffrey J. Fox nabízí poutavě prezentovaná a srozumitelná doporučení pro obchodní jednání, jejichž cílem je získávání nových a udržení stávajích zákazníků - nejlépe spokojených. V padesáti tipech vás provede typickými i nečekanými situacemi,...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Obchod se štěstím - Semina Irina, Nakladatelství Fragment, 2013
Obchod se štěstím

Vstupte do kouzelného krámku, ve kterém najdete všechno od koštěte na negativní pocity až po mlýnek na problémy. Jak se vyrovnat se vztahy, nešťastnou láskou, finančními problémy či jak najít smysl života? Vydejte se na cestu ke...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak přestat kouřit - Martin Baxendale, Nakladatelství Fragment, 2007
Jak přestat kouřit

Autor se svým zlozvykem bojoval 25 let. Jeho nevážné i vážně míněné rady jsou proto založeny na hluboké zkušenosti a jistě je ocení všichni, kdo chtějí říci cigaretám poslední sbohem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “