Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Na téma kariéra pro začátečníky knihy o seberozvoji

Použité filtry
Zrušit filtry
Práce na dálku - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2014
Práce na dálku

Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti 37signals, přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku. Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v...

  • 239 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    140 Kč
    Skladem
Další formáty

Jak napsat CV - Simon Howard, Slovart, 2002
Jak napsat CV

Praktické návrhy, jak předvést své vlastní schopnosti v co nejlepším světle a udělat dojem na potenciální zaměstnavatele...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Pravidlo 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2015
Pravidlo 80/20

Pravidlo 80/20 uvádí, že existuje vnitřně daná nerovnováha mezi příčinami a výsledky, vstupy a výstupy, úsilím a odměnou – 80 procent výstupů je výsledkem 20 procent vstupů a 80 procent výsledků vzniká z 20 procent příčin. V podnikání byla platnost...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ako podnikať úspešne - Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Motýľ, 2007
Ako podnikať úspešne 
SK

Finančná sloboda - to je cieľ každého podnikateľa. Táto kniha vás k nemu privedie...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “