Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Ve slevě knihy o záhadologii od nakladatelství Vodnář

Použité filtry
Zrušit filtry
Základy tajné vědy - Papus, Vodnář, 2021
Základy tajné vědy

Tato kniha vychází jako 11. svazek edice Bibliotheca Horev. Touto knihou předkládáme českým badatelům dílo skutečně základní a encyklopedické, které můžeme s plnou odpovědností doporučit jako východisko k dalšímu podrobnějšímu...

  • Knihapevná vazba
    299 Kč
    Více než 30 dní

Krok za krokem I. - Ivan Gellner, Vodnář, 2017
Krok za krokem I.

Jedná se o magický deník autora publikace, jehož první část se takto dostává do rukou čtenářů. Tento deník je minimálně upraven. Autor prošel (a stále prochází) oblastmi nejvyšších magicko-mystických principů...

  • Knihašitá vazba
    167 Kč
    Do 8 dnů

Transevoluce - Tomáš Hájek, Vodnář, 2016
Transevoluce

"Transevoluce" se v podobě vědecko-populární knížky snaží najít čtenáře se zájmem o spekulativní otázky evoluce, sociobiologie a zoologie; zároveň míří do okruhu čtenářů se zájmem o společenskou filosofii, spiritualitu...

  • Knihapevná vazba
    181 Kč
    Do 5 dnů

Divy našeho světa - Ida Rystonová, Vodnář, 2021
Divy našeho světa

V knize autorka rozebírá některé veřejně prezentované názory či utajované pravdy o dění mezi nebem a zemí, které jsou zahaleny tajemstvím nebo nepochopením. Ne každý čtenář v ní najde to, co chce slyšet a čemu chce věřit...

  • Knihapevná vazba
    190 Kč
    Do 25 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “