Pro začátečníky na skladě učebnice
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
45 produktů
Klavírní škola pro začátečníky, určená pro nejširší okruh žáků, představuje neustále pevný bod mezi pedagogickou literaturou pro klavír...
-
Knihabrožovaná vazba294 KčSkladem > 5 ks
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...
-
Knihabrožovaná vazba288 KčSkladem 2 ks
Jestli vám někdo někdy tvrdil, třeba i vy sami, že se anglicky stejně nikdy nenaučíte, tak vám lhal! V rukou držíte důkaz, že angličtinu zvládne každý, kdo opravdu chce. Takže i vy....
-
Knihapevná vazba290 KčSkladem > 5 ks
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup...
-
Knihabrožovaná vazba489 KčSkladem 2 ks
- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 KčSkladem 1 ks
V knize najdete pět originálních pohádkových příběhů. Byly zpracovány pro začínající čtenáře, kteří si chtějí vyzkoušet, jak si poradí se souvislým textem v italštině. Úroveň jazyka v publikaci je vhodná pro začátečníky a mírně...
-
Knihabrožovaná vazba188 KčSkladem > 5 ks
Publikace obsahuje 20 lekcí, které tvoří moduly po 4 lekcích, každá pátá lekce je opakovací. Lekce začínají moderními a autentickými krátkými texty, které jsou zaměřeny především na hovorový jazyk. Pak následuje oddíl...
-
Knihabrožovaná vazba478 KčSkladem 2 ks
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu...
-
Knihapevná vazba587 KčSkladem 3 ks
Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?
-
Přečtenámírně opotřebovaná120 KčSkladem
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
-
Přečtenávýborný stav783 KčSkladem
- Miroslav Karlíček
- kolektiv
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...
-
Přečtenámírně opotřebovaná104 KčSkladem
V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...
-
Přečtenávýborný stav220 KčSkladem
Druhý díl se věnuje výrobkům chemickým, textilním, kožedělným, dřevařským, papírenským, zemědělským a poživatinám. Poslední kapitola se zabývá prodejem zboží.
- Jana Boučková
- kolektiv
Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...
-
Přečtenávýborný stav533 KčSkladem
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
-
Přečtenávýborný stav108 KčSkladem
- Jaromír Veber
- kolektiv
Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná737 KčSkladem
Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování. Druhé vydání publikace je kompletně aktualizováno s ohledem na nový...
Anglicko-český výkladový slovník obsahuje 3000 unikátních a 500 synonymických hesel. Zahrnuje oblast počítačů, počítačových sítí, informatiky, telekomunikací a příbuzných oborů...
-
Přečtenámírně opotřebovaná108 KčSkladem
Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...
-
Přečtenámírně opotřebovaná164 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle