Pro začátečníky přečtené učebnice
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
32 produktů
Jestli vám někdo někdy tvrdil, třeba i vy sami, že se anglicky stejně nikdy nenaučíte, tak vám lhal! V rukou držíte důkaz, že angličtinu zvládne každý, kdo opravdu chce. Takže i vy....
-
Přečtenávýborný stav219 KčSkladem
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
-
Přečtenávýborný stav783 KčSkladem
Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?
-
Přečtenámírně opotřebovaná120 KčSkladem
- Miroslav Karlíček
- kolektiv
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...
-
Přečtenámírně opotřebovaná104 KčSkladem
V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...
-
Přečtenávýborný stav220 KčSkladem
Druhý díl se věnuje výrobkům chemickým, textilním, kožedělným, dřevařským, papírenským, zemědělským a poživatinám. Poslední kapitola se zabývá prodejem zboží.
-
Přečtenávýborný stav83 KčSkladem
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
-
Přečtenávýborný stav108 KčSkladem
- Jana Boučková
- kolektiv
Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...
-
Přečtenávýborný stav533 KčSkladem
Autor, přední odborník na peněžní ekonomii a bankovnictví, se věnuje historii a současnosti peněz a peněžních systémů a úloze zlata v peněžním oběhu. Popisuje vývoj různých forem peněz od zlatých peněz až po současné peníze nekryté zlatem a za zlato...
-
Přečtenávýborný stav180 KčSkladem
- Jaromír Veber
- kolektiv
Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná737 KčSkladem
Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...
-
Přečtenámírně opotřebovaná164 KčSkladem
Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Nicméně může být...
-
Přečtenámírně opotřebovaná119 KčSkladem
Anglicko-český výkladový slovník obsahuje 3000 unikátních a 500 synonymických hesel. Zahrnuje oblast počítačů, počítačových sítí, informatiky, telekomunikací a příbuzných oborů...
-
Přečtenámírně opotřebovaná108 KčSkladem
Vstoupili jsme do nového věku. Do věku digitálních technologií a počítačové gramotnosti. Do věku, kde neznalost základních pojmů z oblasti výpočetní techniky může znamenat velký problém...
-
Přečtenávýborný stav188 KčSkladem
Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...
-
Přečtenámírně opotřebovaná96 KčSkladem
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení na světě je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu dosud. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize...
-
Přečtenávýborný stav1 038 KčSkladem
- Kristína Viestová
- kolektiv
Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich...
-
Přečtenávýborný stav173 KčSkladem
- Jaroslav Kita
- kolektiv
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...
-
Přečtenávýborný stav280 KčSkladem
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná213 KčSkladem
Publikácia doc. RNDr. Ing. Ľudomíra Šlahora, CSc. - prorektora pre medzinárodné vzťahy Univerzity Komenského v Bratislave a Mgr. Ing. Natálie Žvachovej – pracovníčky Národnej banky Slovenska, poukazuje na problematiku regulácie kapitálovej....
-
Přečtenávýborný stav259 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle