Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Pro začátečníky hnědá učebnice pro vysoké školy

Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    288 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Strategické řízení - Alena Hanzelková,  Miloslav Keřkovský, C. H. Beck, 2017
Strategické řízení

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup...

  • Knihabrožovaná vazba
    489 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak zvládnout testy ECDL - Marie Franců, Computer Press, 2003
Jak zvládnout testy ECDL

Zkušenost z mnoha států ukazuje, že se systém zkoušek pro získání ECDL (Europen Computer Driving Licence), neboli „řidičáku na počítač“, osvědčil (především při přijímaní nových uchazečů do zaměstnání a zlepšení využití výpočetní techniky).

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Management - Leo Vodáček - Oľga Vodáčková, Management Press, 2001
Management

Vyhledávaná učebnice systematicky a přehledně osvětluje klasická východiska managementu i aktuální směry manažerského myšlení a jednání.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnik a podnikanie - Helena Majdúchová, Anna Neumannová, Sprint dva, 2012
Podnik a podnikanie 
SK

Publikácia vysvetľuje a opisuje jednotlivé oblasti podnikania a podniku ako jeho základnej zložky. Charakterizuje podnik, vymedzuje jeho podstatu a ciele, cyklus podniku. Rozoberá aj typológiu podnikov a vysvetľuje jeho základné formy. V závere sa....

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Kapitálová primeranosť bánk a poisťovní - Ľudomír Šlahor, Natália Žvachová, Kartprint, 2011
Kapitálová primeranosť bánk a poisťovní 
SK

Publikácia doc. RNDr. Ing. Ľudomíra Šlahora, CSc. - prorektora pre medzinárodné vzťahy Univerzity Komenského v Bratislave a Mgr. Ing. Natálie Žvachovej – pracovníčky Národnej banky Slovenska, poukazuje na problematiku regulácie kapitálovej....

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Lidé jsou přesvědčení, že manželství končí, když se láska vytratí. Když zloba nahradí štěstí. Když pohrdání nahradí rozkoš. Jenže Graham a já se na sebe nezlobíme. Jen prostě nejsme ti samí lidé, kterými jsme bývali.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover