Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Jazykové učebnice z edice Poradce pro praxi

Použité filtry
Zrušit filtry
Společenská konverzace v němčině

Jak přirozeně německy konverzovat na nejrůznější společenská témata? Jak úspěšně zvládnout první kontakty v soukromém životě a v práci? Jak hovořit o své rodině, vztazích, studiu či zaměstnání? Jak konverzovat při jídle...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    144 Kč
    Ihned ke stažení

Business English - Gertrud Goudswaard, Grada, 2005
Business English

Jak se správně vyjádřit dopisem, faxem či e-mailem? Jak bez obav telefonovat? Jaké výrazy a věty se hodí pro typické pracovní, obchodní a společenské situace?...


Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2003
Reklama

Proč je reklama nezbytná? Jak připravit reklamní kampaň? Jak vytvořit "správnou" reklamu?...


Business Deutsch

Jak správně napsat obchodní dopis, fax či e-mail? Jak bez obav německy telefonovat? Jaké výrazy a věty se hodí pro typické profesní a obchodní situace? Knížka vám pomůže s jistotou zvládat komunikaci v německém jazyce - od navazování pracovních kontaktů..

  • 116 Kč
    Ihned ke stažení
Společenská konverzace v angličtině - Helga Kansy, Grada, 2005
Společenská konverzace v angličtině 
EN

Jak suverénně anglicky konverzovat na typická společenská témata? Jaké výrazy a věty zvolit při rozhovorech s kolegy na pracovišti a se zákazníky? Jak zajímavě konverzovat v divadle, na koncertě nebo na výstavě, v restauraci, při nakupování ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “