Pro začátečníky jazykové učebnice
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
56 produktů
Jestli vám někdo někdy tvrdil, třeba i vy sami, že se anglicky stejně nikdy nenaučíte, tak vám lhal! V rukou držíte důkaz, že angličtinu zvládne každý, kdo opravdu chce. Takže i vy....
-
Knihapevná vazba290 KčSkladem > 5 ks
-
259 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení399 KčIhned ke stažení
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...
-
Knihabrožovaná vazba288 KčSkladem 2 ks
-
305 KčIhned ke stažení
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
-
Knihapevná vazba1 914 KčSkladem 1 ks
-
E-knihaPDF1 947 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav1 038 KčSkladem
Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...
V knize najdete pět originálních pohádkových příběhů. Byly zpracovány pro začínající čtenáře, kteří si chtějí vyzkoušet, jak si poradí se souvislým textem v italštině. Úroveň jazyka v publikaci je vhodná pro začátečníky a mírně...
-
Knihabrožovaná vazba188 KčSkladem > 5 ks
Na tropickém ostrově hemžícím se piráty bojuje chlapec Jim s piráty. Chtějí, aby jim prozradil, kde leží „samé dukáty“ kapitány Flinta. Ilustrovaná knížka se známým příběhem je určena pro vás - začátečníky učící se...
-
Knihabrožovaná vazba194 KčDo 2 – 5 dnů
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny...
-
Knihakroužková vazba188 KčDo 14 – 19 dnů
Publikace obsahuje 20 lekcí, které tvoří moduly po 4 lekcích, každá pátá lekce je opakovací. Lekce začínají moderními a autentickými krátkými texty, které jsou zaměřeny především na hovorový jazyk. Pak následuje oddíl...
-
Knihabrožovaná vazba478 KčSkladem 2 ks
Vstoupili jsme do nového věku. Do věku digitálních technologií a počítačové gramotnosti. Do věku, kde neznalost základních pojmů z oblasti výpočetní techniky může znamenat velký problém...
Italština za 24 dnů je intenzivní kurz pro samouky, kterým budete rychle a jednoduše zasvěceni do tajů tohoto cizího jazyka. Díky svému zpracování je kniha vhodná jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé...
Zcela nové, aktualizované, opravené a doplněné vydání oblíbené učebnice angličtiny, která je vhodná nejen pro samouky, ale také pro školy a kursy. Přístupnou formou vede naprosté začátečníky a falešné začátečníky k...
-
Knihabrožovaná vazba365 KčDo 8 – 10 dnů
V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...
-
Přečtenávýborný stav220 KčSkladem
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
-
Přečtenávýborný stav783 KčSkladem
- Miroslav Karlíček
- kolektiv
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...
-
Přečtenámírně opotřebovaná104 KčSkladem
Učebnice angličtiny pro samouky akceptuje český způsob samostudia (oboujazyčné komentáře, řadu konverzací, příkladů a cvičení z tuzemského prostředí ad.). Lekce jsou rozděleny do subkapitol zahrnujících poslech, čtení, gramatiku...
-
Knihabrožovaná vazba395 KčDo 2 – 5 dnů
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
-
Přečtenávýborný stav108 KčSkladem
- Jana Boučková
- kolektiv
Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...
-
Přečtenávýborný stav533 KčSkladem
Cílem monografie je pojednat o možnostech, které ochraně slabší strany poskytuje české a slovenské právo obchodních korporací. Snahou autorů jednotlivých kapitol je zodpovědět...
-
Knihabrožovaná vazba267 KčDo 3 – 5 dnů
Anglicko-český výkladový slovník obsahuje 3000 unikátních a 500 synonymických hesel. Zahrnuje oblast počítačů, počítačových sítí, informatiky, telekomunikací a příbuzných oborů...
-
Přečtenámírně opotřebovaná108 KčSkladem
Beatrice Rasponi, převlečená za svého mrtvého bratra Federiga, přijíždí do Benátek, kde si najme sluhu Truffaldina. Hledá tu svého snoubence Florinda, který je obviněn ze zabití jejího bratra v souboji a musel utéct z Turína.
-
E-knihaPDF179 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle