Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Pro začátečníky na skladě jazykové učebnice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Jazyková úroveň
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Útvar
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Obal
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Zamilujte se do angličtiny - Bronislav Sobotka, Jan Melvil publishing, 2021
Zamilujte se do angličtiny

Jestli vám někdo někdy tvrdil, třeba i vy sami, že se anglicky stejně nikdy nenaučíte, tak vám lhal! V rukou držíte důkaz, že angličtinu zvládne každý, kdo opravdu chce. Takže i vy....

  • Knihapevná vazba
    290 Kč
    Skladem > 5 ks

Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    288 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem

Italské pohádky / Fiabe italiane (A1/A2) - Valeria De Tommaso, Edika, 2023
Italské pohádky / Fiabe italiane (A1/A2)

V knize najdete pět originálních pohádkových příběhů. Byly zpracovány pro začínající čtenáře, kteří si chtějí vyzkoušet, jak si poradí se souvislým textem v italštině. Úroveň jazyka v publikaci je vhodná pro začátečníky a mírně...

  • Knihabrožovaná vazba
    188 Kč
    Skladem > 5 ks
Španělština pro samouky a věčné začátečníky - Ludmila Mlýnková, Olga Macíková, Edika, 2022
Španělština pro samouky a věčné začátečníky

Publikace obsahuje 20 lekcí, které tvoří moduly po 4 lekcích, každá pátá lekce je opakovací. Lekce začínají moderními a autentickými krátkými texty, které jsou zaměřeny především na hovorový jazyk. Pak následuje oddíl...

  • Knihabrožovaná vazba
    478 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...


Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...


Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...

Slovník počítačové informatiky - Petr Říha, Montanex, 2002
Slovník počítačové informatiky

Anglicko-český výkladový slovník obsahuje 3000 unikátních a 500 synonymických hesel. Zahrnuje oblast počítačů, počítačových sítí, informatiky, telekomunikací a příbuzných oborů...


Podnikové procesy - Václav Řepa, Grada, 2007
Podnikové procesy

Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...


Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...


Velký počítačový slovník - Josef Nádběla, Computer Media, 2006
Velký počítačový slovník

Vstoupili jsme do nového věku. Do věku digitálních technologií a počítačové gramotnosti. Do věku, kde neznalost základních pojmů z oblasti výpočetní techniky může znamenat velký problém...


Sluha dvou pánů A1/A2 - Valeria De Tommaso, Aleš Čuma (ilustrátor), Edika, 2023
Sluha dvou pánů A1/A2

Beatrice Rasponi, převlečená za svého mrtvého bratra Federiga, přijíždí do Benátek, kde si najme sluhu Truffaldina. Hledá tu svého snoubence Florinda, který je obviněn ze zabití jejího bratra v souboji a musel utéct z Turína. Náhoda tomu...

  • Knihabrožovaná vazba
    178 Kč
    Skladem 1 ks

Spievankovo Angličanina (Pack 1,2,3), Hudobné albumy, 2023
Spievankovo Angličanina (Pack 1,2,3) 
SK

Ešte nikdy nebolo učenie angličtiny také jednoduché a zábavné! Na vaše deti čakajú nápadité príbehy Víly Nezábudky, Zajka Smejka a Píšťalky Tidlalky, ktoré ich vtiahnu do deja tak, že ani nezbadajú, že sa učia po anglicky...

  • 606 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing 
SK

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...


Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Bartáková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Základy marketingu 
SK

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ...


Informačné technológie v cestovnom ruchu - Tomáš Gajdošík, Zuzana Gajdošíková, Radka Marčeková, Wolters Kluwer, 2017
Informačné technológie v cestovnom ruchu 
SK

Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu. Publikácia zohľadňuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Skladem 3 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže. “

Domov na konci světa - Michael Cunningham, 2013
Domov na konci světa
Michael Cunningham