Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    278 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem

Moje první opravdová kuchařka - Ája Drahokoupilová, Grada, 2019
Moje první opravdová kuchařka

Dokonalý dárek pro všechny, kdo začínají s vařením! Áje je patnáct let, je zapálená kuchařka a všechny recepty testuje na své rodině. Její jídla jsou nápaditá a jasně popsaná, takže je zvládne opravdu každý. Staňte se s její...

  • Knihapevná vazba
    463 Kč
    Skladem 1 ks
  • 484 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol - Soňa Gullová, Grada, 2013
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol

V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např...

Fair trade - Hana Doležalová, Grada, 2021
Fair trade

Předkládaná publikace se zabývá obchodním systémem fair tradu, který se snaží zlepšit postavení producentů v zemích tzv. globálního Jihu a zajistit jim důstojné životní podmínky. Jsou zde představeny dva hlavní mezinárodní...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks

Tvorba WWW stránek v Office 97 a Office 7 - snadno a rychle - Richard Krejčí, Grada, 1998
Tvorba WWW stránek v Office 97 a Office 7 - snadno a rychle

Tato publikace si za svůj hlavní cíl klade seznámit čtenáře, jak s pomocí WWW rozšíření programového balíku Microsoft Office vytvářet vlastní webové stránky, počínaje prostými textovými dokumenty s odkazy, ...


Velký průvodce DVD - Jim Taylor a kol., Grada, 2007
Velký průvodce DVD

DVD je technologie, která výrazně zasáhla do chodu zábavního průmyslu, výpočetní techniky i profesionální práce s videem. Třetí, aktualizované vydání proslulého a čtivě psaného průvodce světem DVD popisuje všechna zákoutí této technologie...


První kroky s internetem - David Procházka, Grada, 2010
První kroky s internetem

Kniha jedinečným a srozumitelným způsobem pomůže nezkušenému uživateli s těžkými začátky na internetu. Čtenář se dozví, jak využívat internetový prohlížeč, jak nejlépe na internetu nalézt požadované informace, ...


Chytře vedená prodejna - Richard Hammond, Grada, 2012
Chytře vedená prodejna

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? ...


XML pro každého - Jiří Kosek, Grada, 2000
XML pro každého

Jazyk XML je novým fenoménem současnosti. Není dne, aby nějaká významná firma neohlásila ve svých produktech podporu XML. Smutnou pravdou ovšem je, že mnoho lidí o XML „zasvěceně" mluví, aniž by věděli, co to XML vlastně je a jaké má možnosti...

Jak sestavit marketingový plán - John Westwood, Grada
Jak sestavit marketingový plán

Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti.


Prodej problémovým zákazníkům - Nicolas Caron, Grada, 2002
Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?


Dokumentární akreditiv v praxi - Pavel Andrle, Grada, 2020
Dokumentární akreditiv v praxi

Na našem trhu ojedinělá publikace, která komplexně a prakticky zpracovává tento velmi významný způsob financování zahraničního, ale i tuzemského obchodu. Usnadní všem podnikatelům, dovozcům a vývozcům, každodenní obchodní styk s...

  • Knihabrožovaná vazba
    149 Kč
    Skladem 1 ks
  • 288 Kč
    Ihned ke stažení

Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


HTML - začínáme programovat - Slavoj Písek, Grada, 2010
HTML - začínáme programovat

Nové vydání jedinečného bestselleru je na světě. Jazyk HTML je základním prostředkem k vytváření WWW stránek pro internet. Po jejím přečtení budou čtenáři schopni vytvářet vlastní jednoduché webové stránky, kvalitou srovnatelné s těmi, ...


První kroky s internetem - Mojmír Král, Grada, 2014
První kroky s internetem

Ani začátečníci už se nemusí bát internetu, ale používat jej ke své plné spokojenosti. Komunikujte se svou rodinou a vyhledávejte informace, které vás zajímají. Jednoduchá příručka vás to naučí srozumitelně a bez zbytečných složitých termínů. Kniha je...


Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Excel 2021 - Marek Laurenčík, Grada, 2024
Excel 2021

Pokud již máte základní zkušenosti s prací s programem MS Excel a potřebujete se posunout na profesionálnější úroveň, máte v rukou tu správnou knihu. Zaměřuje se především na jednotný přístup programu MS Excel k datům získaným z různých zdrojů, a to...

  • Knihabrožovaná vazba
    242 Kč
    Do 22 – 27 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Být odvážný neznamená to, že se nebojíte. Být odvážný znamená, že se bojíte, opravdu se bojíte, a stejně uděláte to, co je správné.“

Koralina - Neil Gaiman, 2014
Koralina
Neil Gaiman