Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Na téma osobnosti s pevnou vazbou knihy o marketingu

Použité filtry
Zrušit filtry
Válka o Uber - Mike Isaac, Jan Melvil publishing, 2021
Válka o Uber

álka o Uber je podnikatelský thriller o startupu, který měl našlápnuto mezi giganty jako Apple, Google nebo Amazon. Mike Isaac přibližuje drsnou cestu Uberu na špici technologického světa, při které společnost málem zadusila samu sebe....

  • Knihapevná vazba
    337 Kč
    Skladem 5 ks

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem

O značkách - Wally Olins, Argo, Dokořán, 2009
O značkách

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Do 9 – 14 dnů

Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Skok do budoucnosti - Bob Schmetterer, Management Press, 2004
Skok do budoucnosti

Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    152 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, BIZBOOKS, 2009
Chaotika

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví...


Marketing - Philip Kotler, Gary Armstrong, Grada, 2007
Marketing

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení ...


19 príbehov podnikania formou franchisingu - Lucia Stefansky a kolektív, Podnikajte.sk, 2016
19 príbehov podnikania formou franchisingu 
SK

Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...

  • Knihapevná vazba
    398 Kč
    Do 20 – 25 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    219 Kč
    Skladem

Moderní marketing - Philip Kotler a kol., Grada, 2007
Moderní marketing

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Kompendium managementu - 50 knih, které změnily management - Stuart Crainer, Computer Press, 2001
Kompendium managementu - 50 knih, které změnily management

Styl knihy, která pokrývá období mezi lety 500 př.n.l. a rokem 1994, pomáhá čtenáři objasnit myšlenkovou podstatu každého prezentovaného díla a myšlenkového odkazu jeho autora.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Inovativní marketing - Philip Kotler, Fernando Trias de Bes, Grada, 2004
Inovativní marketing

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání - Dale Carnegie, BETA - Dobrovský, 2010
Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání

Průkopník osobnostního rozvoje Dale Carnegie nepřistupoval k mluvení na veřejnosti jako k nějakému delikátnímu umění, které vyžaduje zvláštní talent a nadání...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing v otázkách a odpovědích - Philip Kotler, Computer Press, 2005
Marketing v otázkách a odpovědích

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

To Pixar and Beyond - Lawrence Levy, Houghton Mifflin, 2016
To Pixar and Beyond 
EN

The never-before-told story of Pixar's improbable success. " Hi, Lawrence? the caller asked. This is Steve Jobs. I saw your picture in a magazine a few years ago and thought we d work together someday. "After Steve Jobs was unceremoniously dismi

  • Knihapevná vazba
    660 Kč
    Více než 30 dní

Veľká štvorka - Scott Galloway, Premedia, 2019
Veľká štvorka 
SK

Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť...

  • Knihapevná vazba
    415 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.“

Příběh Arthura Truluva - Elizabeth Berg, 2021
Příběh Arthura Truluva
Elizabeth Berg