Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Efektívny marketing - Moi Aliová, Slovart CZ, 2003
Efektívny marketing

Praktická príručka z edície Základy manažmentu, ktorá stručným a jasným spôsobom radí čitateľovi, ako zostaviť efektívny marketingový plán i ako realizovať úspešnú marketingovú stratégiu.


Management podpůrných procesů - Vlastimil K. Vyskočil a kolektív, Professional Publishing, 2010
Management podpůrných procesů

Kniha se komplexně zabývá procesem řízení podpůrných činností – Facility managementem. První část analyzuje tvorbu principů podpůrných činností a outsourcingu...


Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    84 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Projektový management - Alena Svozilová, Grada, 2011
Projektový management

Druhé vydání nejprodávanější publikace o projektovém managementu je komplexním průvodcem pro všechny projektové manažery, vedoucí projektů, podnikatele a studenty...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    407 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Průzkum trhu - Paul Hauge, Computer Press, 2003
Průzkum trhu

Potřebujete připravit a ve vlastní režii realizovat průzkum trhu? Chcete si být jisti, že marketingový průzkum provedete tak, že získané výsledky nebudou chybné a budou mít skutečně vypovídající schopnost?


Management - Ladislav Blažek, Grada, 2010
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti...


Analýza podniku v rukou manažera - David Řehák, Radek Dubec, Monika Grasseová, BIZBOOKS, 2012
Analýza podniku v rukou manažera

Titul je určen pro manažery především veřejné správy, ale i studenty vysokých škol ekonomického a manažerského zaměření. Poskytne jim přehled nejpoužívanějších analytických nástrojů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Six sigma - Armin Töpfer a kolektív, Computer Press, 2008
Six sigma

Six Sigma je manažerský koncept pro analýzu kvalitativních problémů a jejich následné odstraňování na základě statistických metod a při použití běžných nástrojů řízení kvality...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Financie malých a stredných podnikov - Elena Fetisovová – Karol Vlachynský – Vladimír Sirotka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2004
Financie malých a stredných podnikov 
SK

Cieľom autorov tejto vskutku ojedinelej publikácie na Slovensku je stručne zhrnúť riešenia základných finančných problémov v malých a stredných podnikoch s prihliadnutím na súčasné podmienky slovenskej ekonomiky.


Interné firemné predpisy II - Kolektív autorov, Systém ekonomických a právnych informácií, 2007
Interné firemné predpisy II 
SK
  • Autorský kolektiv

Publikácia Interné firemné predpisy II je členená na pravidlá bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a interné účtovné smernice. Predkladané pravidlá bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci predstavujú "návod a praktickú pomôcku"...

Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé - Jim Collins, Morten T. Hansen, Eastone Books, 2014
Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé 
SK

Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa...


Průmysl 4.0, Professional Publishing, 2017
Průmysl 4.0

Cílem čtvrté průmyslové revoluce je inteligentní firma, vyznačující se všestranností, účinným využíváním zdrojů, přizpůsobením produktů potřebám uživatelů za podmínek...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management budoucnosti - Jaroslav A. Jirásek, Professional Publishing, 2008
Management budoucnosti

Vezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Efektivní inovace - Zdenek Dytrt, Michaela Stříteská, CPRESS, 2009
Efektivní inovace

Publikace Efektivní inovace – Odpovědnost v managementu vede k zamyšlení všechny, kteří se zabývají managementem a podnikáním a hledají příčiny ekonomických neúspěchů, sociálních a politických krizí...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Modelování znalostí - Helena Brožová, Milan Houška a kol., Professional Publishing, 2011
Modelování znalostí

Kniha se zabývá systémovým přístupem k řešení problémů znalostí, znalostního managementu a modelování procesů v této oblasti. Autoři preferují potřeby reálného uživatele znalostí vyjádřením myšlenek formou přirozeného jazyka.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management podpůrných procesů - Vlastimil K. Vyskočil, František Kuda a kol., Professional Publishing, 2011
Management podpůrných procesů

Druhé, výrazně rozšířené a upravené vydání knihy se komplexně zabývá procesem řízení podpůrných činností – Facility managementem...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing 
SK

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

  • Přečtenávýborný stav
    280 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    532 Kč
    Do 3 – 6 dnů

Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček a Oľga Vodáčková, Management Press, 2013
Moderní management v teorii a praxi

Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským....

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Umění managementu - Mark H. McCormack, Pragma, 2012
Umění managementu

Světoznámá kniha nejuznávanějšího mistra managementu o základních principech úspěšného řízení. Ve své knize čtenáře vede krok za krokem po cestě k dokonalému zvládnutí problematiky managementu. Odpovídá na nejdůležitější otázky a vysvětluje úskalí...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Vedení rychlostí růstu - Katherine Catlin, Management Press, 2003
Vedení rychlostí růstu

Publikace amerických autorek analyzuje tři etapy růstu firmy, počínaje etapami počátečního a rychlého růstu, kdy je nutné soustředit se zvláště na vytváření týmů, plánování, delegování pravomocí či efektivní komunikaci...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Měl celé mé srdce, a to od chvíle, kdy mi dovolil, abych samu sebe chránila, od chvíle, kdy se postavil vedle mě, a ne přede mě.“

Království těla a ohně - Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor), 2022
Království těla a ohně
Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor)