Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024

S brožovanou vazbou s oranžovou obálkou knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

  • Knihabrožovaná vazba
    246 Kč
    Skladem 2 ks

17 tajemství mistrů prospektorů - John Kalench, Alman, 2011
17 tajemství mistrů prospektorů

Získávání spolupracovníků pro network marketing.

  • Knihabrožovaná vazba
    227 Kč
    Více než 30 dní

Politika a politický marketing - Bohumír Štědroň a kolektív, C. H. Beck, 2013
Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozd

  • Knihabrožovaná vazba
    590 Kč
    Skladem 1 ks

Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck, 2009
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související

Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    104 Kč
    Do 15 – 20 dnů
Srovnávací reklama - Ondřej Hruda, C. H. Beck, 2015
Srovnávací reklama

Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    331 Kč
    Více než 30 dní

Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík, Ústav práva a právní vědy, 2013
Holistická marketingová koncepce

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického...

  • Knihabrožovaná vazba
    226 Kč
    Do 18 – 23 dnů

Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely, Premedia, 2020
Aké drahé je zadarmo 
SK

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....

  • Knihabrožovaná vazba
    306 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Reklama - Ondřej Sedláček, Vinland, 2009
Reklama

Autor knížky pojal téma reklamy jako součást běžného života, který nás obklopuje a s kterým se setkáváme v podstatě neustále. Reklama nás oslovuje, reklama na nás útočí, reklama nás otravuje a někdy i pobaví. V přehledném pohledu na reklamu a její působen

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Autorský zákon - Helena Chaloupková, Hana Svobodová, Petr Holý, C. H. Beck, 2007
Autorský zákon

Třetí vydání úspěšného komentáře vychází poté, co byly shromážděny prvé zkušenosti s novým autorským zákonem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková, Grada, 2013
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu

Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Komunikační dovednosti v praxi - Milan Mikuláštík, Grada, 2010
Komunikační dovednosti v praxi

Aplikované formy komunikačních dovedností v konkrétních pracovních činnostech manažera jsou více a více součástí jeho práce. Uplatňují se při výběrových pohovorech, hodnoticích pohovorech, vedení pracovních porad, telefonování, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu - Marie Hesková, Peter Štarchoň, Oeconomica, 2009
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

Kniha seznamuje čtenáře s novými trendy v marketingu a současnými marketingovými přístupy. Upozorňuje na rozvoj marketingových oborů, které nejsou spojeny s vysokými finančními vstupy (např. guerillový, virální, ambush, buzz marketing). Klasické...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2007
Reklama

Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Cesta poznania - Public ralation - Zuzana Mravíková, Aktuell, 2002
Cesta poznania - Public ralation 
SK

Breviár manažera pre styk s verejnosťou...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Win Every Argument - Mehdi Hasan, Pan Macmillan, 2022
Win Every Argument 
EN

Hasan isn't one to avoid arguments. He relishes them, as the lifeblood of democracy and the only surefire way to establish the truth...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid