Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

S oranžovou obálkou knihy o marketingové komunikaci

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak začít multilevelmarketing

Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu. I já jsem měl, ale po delší době jsem zjistil, že jsem si je vytvářel sám...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    79 Kč
    Ihned ke stažení

17 tajemství mistrů prospektorů - John Kalench, Alman, 2011
17 tajemství mistrů prospektorů

Získávání spolupracovníků pro network marketing.

  • Knihabrožovaná vazba
    227 Kč
    Více než 30 dní

Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

  • Knihabrožovaná vazba
    247 Kč
    Skladem 2 ks

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu

Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Politika a politický marketing - Bohumír Štědroň a kolektív, C. H. Beck, 2013
Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozd

  • Knihabrožovaná vazba
    589 Kč
    Skladem 1 ks

Peníze jsou krásné - Hans-Peter Zimmermann, Earth Save, 2008
Peníze jsou krásné

Rodilý Švýcar Hans-Peter Zimmermann je již delší dobu znám jako "trochu jiný" poradce podnikatelů a autor několika bestsellerů v oblasti marketingu, sociální podpory a psychologie úspěchů...

  • Knihapevná vazba
    235 Kč
    Do 1 – 6 dnů

Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck, 2009
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související

Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    103 Kč
    Do 1 – 6 dnů

Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík, Ústav práva a právní vědy, 2013
Holistická marketingová koncepce

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického...

  • Knihabrožovaná vazba
    226 Kč
    Do 15 – 20 dnů

Komunikace a prezentace

V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely, Premedia, 2020
Aké drahé je zadarmo 
SK

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....

  • Knihabrožovaná vazba
    306 Kč
    Skladem 3 ks
Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Autorský zákon - Helena Chaloupková, Hana Svobodová, Petr Holý, C. H. Beck, 2007
Autorský zákon

Třetí vydání úspěšného komentáře vychází poté, co byly shromážděny prvé zkušenosti s novým autorským zákonem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Komunikační dovednosti v praxi - Milan Mikuláštík, Grada, 2010
Komunikační dovednosti v praxi

Aplikované formy komunikačních dovedností v konkrétních pracovních činnostech manažera jsou více a více součástí jeho práce. Uplatňují se při výběrových pohovorech, hodnoticích pohovorech, vedení pracovních porad, telefonování, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu - Marie Hesková, Peter Štarchoň, Oeconomica, 2009
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

Kniha seznamuje čtenáře s novými trendy v marketingu a současnými marketingovými přístupy. Upozorňuje na rozvoj marketingových oborů, které nejsou spojeny s vysokými finančními vstupy (např. guerillový, virální, ambush, buzz marketing). Klasické...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2006
Public relations

Komplexní publikace se podrobně zabývá jednou z nejdůležitějších oblastí marketingové komunikace každé společnosti - public relations...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2007
Reklama

Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Win Every Argument - Mehdi Hasan, Pan Macmillan, 2022
Win Every Argument 
EN

Hasan isn't one to avoid arguments. He relishes them, as the lifeblood of democracy and the only surefire way to establish the truth...

  • Knihabrožovaná vazba
    424 Kč
    Skladem 2 ks

Cesta poznania - Public ralation - Zuzana Mravíková, Aktuell, 2002
Cesta poznania - Public ralation 
SK

Breviár manažera pre styk s verejnosťou...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk prochází přítomností se zavázanýma očima. Smí pouze tušit a hádat, co vlastně žije. Teprve později mu odvážou šátek s očí a on, pohlédnuv na minulost, zjistí, co žil a jaký to mělo smysl.“

Směšné lásky - Milan Kundera, 2015
Směšné lásky
Milan Kundera