S brožovanou vazbou knihy o marketingové komunikaci od nakladatelství Computer Press
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
60 produktů
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka...
-
Knihabrožovaná vazba378 KčSkladem 1 ks
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?...
-
Knihabrožovaná vazba353 KčSkladem 1 ks
Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...
-
Knihabrožovaná vazba306 KčSkladem 1 ks
100 tipů pro úspěšný prodej vám poskytuje techniky a taktiky potřebné k tomu, aby se z vás stal mistr prodejního umění. Kniha je určena jak lidem, kteří musí prodávat nápady nebo činnosti svým nadřízeným a podřízených, tak profesionálním prodejcům.
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových ...
Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby...
Publikace je určena: pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning – účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích...
Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...
Publikace je určena pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program i pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení.
Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností.
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop, nebo potřebujete zvýšit účinnost vaší reklamy na internetu?...
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti?...
Jak máme co nejlépe využít miliony nápadů, jimiž jsme každý den bombardováni? Jak aplikovat prodejní a marketingové techniky, které vedou pokaždé k úspěchu? Jak si zjednodušit svůj pracovní život? Kde vůbec začít? Kniha 100 tipů, ...
Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...
Publikace je určena marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci.Publikace je určena:
Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam?...
Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů...
-
Knihabrožovaná vazba586 KčSkladem 1 ks
Pokud se snažíte vyvinout si vlastní styl prezentace, pomocí něhož budete předávat sdělení jasně, přirozeně a se zaujetím, přečtěte si knihu Špičková prezentace...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle