S brožovanou vazbou knihy o personalistice od nakladatelství C. H. Beck
- Alena Hanzelková
- Radim Červený
- kolektiv
Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...
-
Knihabrožovaná vazba490 KčSkladem 1 ks
- Jan Pichrt
- kolektiv
Kniha přináší dosud nejucelenější pohled na problematiku agenturního zaměstnávání v české právnické literatuře. Zabýva se agenturním zaměstnáváním...
-
Knihabrožovaná vazba790 KčDo 18 – 23 dnů
Máte skvělé, vzdělané a zkušené pracovníky a přesto jejich výkony nebo styl práce jsou naprosto odlišné. Proč tomu tak je a co s tím, tomu se věnuje tato publikace.Kniha je rozdělena do sedmi kapitol...
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány i intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup...
- Zuzana Dvořáková
- kolektiv
Odborná publikace jako jediná na našem knižním trhu podává ucelený pohled na řízení (management) lidských zdrojů...
Kniha je prvním komplexním zpracováním problematiky práva zaměstnanců na nadnárodní informace a projednání v ČR. Zejména management podniků (skupin podniků) s působností na úrovni EU dostává touto publikací do ruky cennou pomoc, ...
-
Knihabrožovaná vazba135 KčDo 1 – 5 dnů
- Václav Stříteský
- kolektiv
Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento...
-
Knihabrožovaná vazba837 KčSkladem 1 ks
Publikace se jako vůbec první na našem knižním trhu zabývá úlohou geografických informačních technologií v procesu manažerského rozhodování. Text je rozdělen do deseti základních kapitol...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetence? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Práce s lidmi v organizaci patří ke klíčovým oblastem managementu. Struktura zaměstnanců a kvalita jejich lidského kapitálu, úroveň jejich znalostí, schopností a dovedností, významně ovlivňují konkurenceschopnost organizace... Učebnice
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace se týká příjmů zaměstnanců, jejich zdaňování a daňových povinností zaměstnavatele. Je psána jako základní daňová příručka pro mzdové účetní...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Zuzana Dvořáková
- kolektiv
Učebnice je výsledkem práce kolektivu autorů tvořeného odborníky z Vysoké školy ekonomické v Praze i z praxe. Zahrnuje komplexní výklad personální práce v organizaci, a to v kontextu globální ekonomiky a integrující se Evropy.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Tato publikace si klade za cíl podat všem zaměstnavatelům i zaměstnancům maximálně názornou a srozumitelnou formou všechny potřebné informace a návody, jak předejít protiprávnímu jednání...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle