Papírové černá knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
47 produktů
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
-
Knihapevná vazba1 914 KčSkladem 1 ks
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...
-
Knihapevná vazba309 KčDo 7 – 12 dnů
Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci...
-
Knihabrožovaná vazba279 KčSkladem 1 ks
Třetí, revidované vydání kolektivní práce odborníků v oblasti mediálního světa pod vedením zkušené editorky doc. Barbory Osvaldové obsahuje stati věnované fenoménu zpravodajství. Publikace mapuje jeho různé fáze – počínaje...
-
Knihabrožovaná vazba152 KčDo 11 – 16 dnů
Informace chce být svobodná (Information want‘s to be free) je hackerské heslo, které pochází z dob, kdy slovo hacker ještě nemělo zdaleka tak negativní nádech a o tajných zákoutích kyberprostoru mělo ponětí jen pár osamělých geeků...
-
Knihabrožovaná vazba325 KčDo 19 – 24 dnů
David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything...
Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů...
-
Knihabrožovaná vazba586 KčSkladem 1 ks
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...
-
Knihabrožovaná vazba419 KčSkladem 1 ks
Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...
-
Knihapevná vazba708 KčSkladem 3 ks
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Tato humorná, ale především inspirativní a praktická příručka ukazuje, jak se prosadit na jakémkoli trhu a dosáhnout skvělých výsledků. Prodalo se jí přes milion výtisků a vyšla v dvaceti sedmi zemích světa...
Podívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Google. Amazon. Facebook. The modern world is defined by vast digital monopolies turning ever-larger profits. Those of us who consume the content that feeds them are farmed for the purposes of being sold ever more products and advertising...
-
Knihabrožovaná vazba325 KčSkladem 1 ks
Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí...
With the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his own, the 1980s did not seem likely to become one of the most outrageous, flamboyant...
-
Knihapevná vazba713 KčVíce než 30 dní
Ať už jste startupista nebo ostřílený podnikatel, na základě lean analýzy si můžete otestovat svůj prvotní nápad, ověřit si, kde je vaše největší slabina, najít pro vás ty správné zákazníky a rozhodnout se, co budovat a jak to propagovat a...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Jsou lidé, kteří nacházejí v práci smysl života a věnují se jí s plným nasazením, jiní se v práci trápí, nemohou se dočkat konce pracovní doby a jsou lidé bez práce, kteří by dělali cokoli. Pro většinu lidí je spokojenost s jejich zaměstnáním, s tím, co d
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle