Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    318 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 912 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 703 Kč
    Ihned ke stažení

Kyberkultura, hackeři a digitální revoluce - Petr Profen Mareš, Grada, 2022
Kyberkultura, hackeři a digitální revoluce

Informace chce být svobodná (Information want‘s to be free) je hackerské heslo, které pochází z dob, kdy slovo hacker ještě nemělo zdaleka tak negativní nádech a o tajných zákoutích kyberprostoru mělo ponětí jen pár osamělých geeků...

  • Knihabrožovaná vazba
    312 Kč
    Do 8 – 10 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    289 Kč
    Ihned ke stažení

Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová, Karolinum, 2020
Zpravodajství v médiích

Třetí, revidované vydání kolektivní práce odborníků v oblasti mediálního světa pod vedením zkušené editorky doc. Barbory Osvaldové obsahuje stati věnované fenoménu zpravodajství. Publikace mapuje jeho různé fáze – počínaje...

  • Knihabrožovaná vazba
    143 Kč
    Skladem 1 ks
  • 129 Kč
    Ihned ke stažení

Specifika marketingu luxusních značek

Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Více než 30 dní

Kniha logotypů - Bill Gardner, Anne Hellman, Computer Press, 2013
Kniha logotypů

Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů...

  • Knihabrožovaná vazba
    586 Kč
    Skladem 1 ks

BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
BUDGET CUT 
SK

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...

  • Knihapevná vazba
    708 Kč
    Skladem 3 ks

This is Marketing - Seth Godin, Portfolio, 2018
This is Marketing 
EN
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...

  • Knihabrožovaná vazba
    419 Kč
    Skladem 1 ks
Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka, BIZBOOKS, 2012
Marketing jako šachová hra

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

V otázkách jsou odpovědi - Allan Pease, Ikar CZ, 2013
V otázkách jsou odpovědi

Tato humorná, ale především inspirativní a praktická příručka ukazuje, jak se prosadit na jakémkoli trhu a dosáhnout skvělých výsledků. Prodalo se jí přes milion výtisků a vyšla v dvaceti sedmi zemích světa...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Reklamní a produktová fotografie - Jan Jindra, Computer Press, 2011
Reklamní a produktová fotografie

Podívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Move Fast and Break Things - Jonathan Taplin, Pan Macmillan, 2018
Move Fast and Break Things 
EN

Google. Amazon. Facebook. The modern world is defined by vast digital monopolies turning ever-larger profits. Those of us who consume the content that feeds them are farmed for the purposes of being sold ever more products and advertising...

  • Knihabrožovaná vazba
    325 Kč
    Skladem 1 ks

Svet podľa Elona Muska - Olivier Lascar, Premedia, 2023
Svet podľa Elona Muska 
SK

Táto kniha prináša pohľad na aktivity jedného z najbohatších ľudí sveta z vedeckej perspektívy, ktorá umožňuje realisticky porovnať jeho plány a marketingové bubliny s tým, čo je naozaj technicky zrealizovateľné...

  • Knihapevná vazba
    359 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    269 Kč
    Ihned ke stažení

Lean analýza - Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz, BIZBOOKS, 2016
Lean analýza

Ať už jste startupista nebo ostřílený podnikatel, na základě lean analýzy si můžete otestovat svůj prvotní nápad, ověřit si, kde je vaše největší slabina, najít pro vás ty správné zákazníky a rozhodnout se, co budovat a jak to propagovat a...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Management Press, 2009
Typologie osobnosti pro manažery

Jsou lidé, kteří nacházejí v práci smysl života a věnují se jí s plným nasazením, jiní se v práci trápí, nemohou se dočkat konce pracovní doby a jsou lidé bez práce, kteří by dělali cokoli. Pro většinu lidí je spokojenost s jejich zaměstnáním, s tím, co d

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

10 zlatých pravidel péče o zákazníka - Ivan Bureš, Pavel Řehulka, Management Press, 2001
10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Big Data Marketing - Lisa Arthur, John Wiley & Sons, 2013
Big Data Marketing 
EN

Leverage big data insights to improve customer experiences and insure business success. Many of today's businesses find themselves caught in a snarl of internal data, paralyzed by internal silos, and executing antiquated marketing approaches...

  • 795 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když chceš hrát o trůny, můžeš buď vyhrát, nebo zemřít. Jiná cesta není.“

Hra o trůny - George R.R. Martin, 2017
Hra o trůny
George R.R. Martin