Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 873 Kč
    Ihned ke stažení

O značkách - Wally Olins, Argo, Dokořán, 2009
O značkách

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Do 7 – 12 dnů

Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
Kyberkultura, hackeři a digitální revoluce - Petr Profen Mareš, Grada, 2022
Kyberkultura, hackeři a digitální revoluce

Informace chce být svobodná (Information want‘s to be free) je hackerské heslo, které pochází z dob, kdy slovo hacker ještě nemělo zdaleka tak negativní nádech a o tajných zákoutích kyberprostoru mělo ponětí jen pár osamělých geeků...

  • Knihabrožovaná vazba
    325 Kč
    Do 19 – 24 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    287 Kč
    Ihned ke stažení

Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová, Karolinum, 2020
Zpravodajství v médiích

Třetí, revidované vydání kolektivní práce odborníků v oblasti mediálního světa pod vedením zkušené editorky doc. Barbory Osvaldové obsahuje stati věnované fenoménu zpravodajství. Publikace mapuje jeho různé fáze – počínaje...

  • Knihabrožovaná vazba
    152 Kč
    Do 11 – 16 dnů
  • 139 Kč
    Ihned ke stažení

Specifika marketingu luxusních značek

Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    251 Kč
    Ihned ke stažení

Sestavte dobrý marketingový plán - Michael Armstrong, Lingea, 2020
Sestavte dobrý marketingový plán

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 1 ks

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything...

  • Knihabrožovaná vazba
    284 Kč
    Více než 30 dní

Kniha logotypů - Bill Gardner, Anne Hellman, Computer Press, 2013
Kniha logotypů

Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů...

  • Knihabrožovaná vazba
    586 Kč
    Skladem 1 ks
This is Marketing - Seth Godin, Portfolio, 2018
This is Marketing 
EN
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...

  • Knihabrožovaná vazba
    419 Kč
    Skladem 1 ks

BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
BUDGET CUT 
SK

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...

  • Knihapevná vazba
    708 Kč
    Skladem 3 ks

Move Fast and Break Things - Jonathan Taplin, Pan Macmillan, 2018
Move Fast and Break Things 
EN

Google. Amazon. Facebook. The modern world is defined by vast digital monopolies turning ever-larger profits. Those of us who consume the content that feeds them are farmed for the purposes of being sold ever more products and advertising...

  • Knihabrožovaná vazba
    325 Kč
    Skladem 1 ks

Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2020
Toto je marketing 
SK
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí...

  • Knihabrožovaná vazba
    348 Kč
    Více než 30 dní

All-American Ads of the 80s - Steven Heller, Jim Heimann, Taschen, 2022
All-American Ads of the 80s 
EN

With the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his own, the 1980s did not seem likely to become one of the most outrageous, flamboyant...

  • Knihapevná vazba
    713 Kč
    Více než 30 dní

Svet podľa Elona Muska - Olivier Lascar, Premedia, 2023
Svet podľa Elona Muska 
SK

Táto kniha prináša pohľad na aktivity jedného z najbohatších ľudí sveta z vedeckej perspektívy, ktorá umožňuje realisticky porovnať jeho plány a marketingové bubliny s tým, čo je naozaj technicky zrealizovateľné...

  • Knihapevná vazba
    362 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    269 Kč
    Ihned ke stažení

Big Data Marketing - Lisa Arthur, John Wiley & Sons, 2013
Big Data Marketing 
EN

Leverage big data insights to improve customer experiences and insure business success. Many of today's businesses find themselves caught in a snarl of internal data, paralyzed by internal silos, and executing antiquated marketing approaches...

  • 795 Kč
    Více než 30 dní

Fashion Marketing - Mike Easey, John Wiley & Sons, 2008
Fashion Marketing 
EN

Knowledge of marketing is essential to help ensure success and reduce the risk of failure in fashion. For the designer starting up in business, this book offers a guide to the major decisions that will enable...

  • Knihabrožovaná vazba
    908 Kč
    Více než 30 dní

Právo duševného vlastníctva - Zuzana Adamová, TINCT, 2020
Právo duševného vlastníctva 
SK

Autorské, patentové, dizajnové, známkové právo a ďalšie oblasti práva duševného vlastníctva spracované moderným a pútavým spôsobom zohľadňujúcim platnú právnu úpravu aj relevantnú judikatúru. V knihe sú rozobraté témy ako...

  • Knihapevná vazba
    659 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry