Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy SEO: jasně a stručně - Michal Binka, Dalibor Jaroš, Collabim, 2022
Základy SEO: jasně a stručně

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je skvělou oblastí internetového podnikání. Ať už sami vlastníte nebo spravujete webové stránky někoho jiného, SEO by nemělo v žádném případě uniknout vaší pozornosti. Tato kniha si klade za cíl...

  • Knihabrožovaná vazba
    221 Kč
    Do 7 – 12 dnů

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...

  • 254 Kč
    Skladem 1 ks

Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Do 19 – 24 dnů

Jak se úspěšně učit - Eberhardt Hofmann, Monika Löhle, Grada, 2017
Jak se úspěšně učit

Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se...

  • 226 Kč
    Skladem 1 ks
Peníze a zdravý selský rozum - Dan Ariely,  Jeff Kreisler, Práh, 2019
Peníze a zdravý selský rozum

Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    349 Kč
    Skladem 1 ks

Empatická a asertivní komunikace - Olga Lošťáková, Grada, 2020
Empatická a asertivní komunikace

Naučte se dobře zvládat obtížné situace a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy. Autorka knihy je psycholožka...

  • Knihabrožovaná vazba
    225 Kč
    Skladem > 5 ks

Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret, Key publishing, 2016
Marketingové řízení místního rozvoje

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE)...

  • 156 Kč
    Skladem 1 ks

Naučte se investovat - Daniel Gladiš, Grada, 2005
Naučte se investovat

Druhé vydání této velmi úspěšné publikace je rozšířeno o kapitolu – budoucí trendy v investování...

  • Knihabrožovaná vazba
    204 Kč
    Skladem 3 ks

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol - Soňa Gullová, Grada, 2013
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol

V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např...

  • 292 Kč
    Skladem 2 ks

Manuál copywritingu - Vojtěch Untermüller, Grada, 2019
Manuál copywritingu

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem...

  • Knihabrožovaná vazba
    209 Kč
    Skladem 2 ks
Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth, Lingea, 2022
Strategie digitálního marketingu

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z...

  • Knihabrožovaná vazba
    528 Kč
    Do 6 – 11 dnů

How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 
EN

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná vazba
    936 Kč
    Skladem > 5 ks

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - František Bělohlavek, Grada, 2017
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech. Na...

  • Knihabrožovaná vazba
    287 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Mezinárodní marketing

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    220 Kč
    Ihned ke stažení

Sami v moři konkurence

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: správném přemýšlení na cestě za úspěchem, ve světě, životě a byznysu, marketingu, podnikání, myšlení člověka, který nechce prohrávat, myšlení firmy, která touží uspět na...


Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    334 Kč
    Skladem 1 ks

Tržní prostor střední Evropa - Robert Th. Kastner, Barrister & Principal, 2002
Tržní prostor střední Evropa

Kniha představuje nové kulturní a hospodářské možnosti trhu střední Evropa a ukazuje, jak je lze využít v rámci nastupujícího vnitřního trhu.

  • Knihapevná vazba
    192 Kč
    Do 7 – 12 dnů

The process of creating social network - Aleš Zářický, Lukáš Fasora, Ostravská univerzita, 2019
The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý

  • Knihabrožovaná vazba
    308 Kč
    Do 14 – 19 dnů

Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks

Lídr s vizí - Michael Hyatt, Audiolibrix, 2022
Lídr s vizí

Začali jste podnikat nebo jste byli povýšeni do pozice s velkou odpovědností a teď jste pod tlakem? Jste lídr nebo se jím chcete stát? Hledáte pro svůj tým a podnikání vizi, cítíte se ale nepřipravení? Pokud se poznáváte, je tato kniha pro vás...

  • Knihapevná vazba
    312 Kč
    Do 5 – 8 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„V tajemstvích je síla. A ta síla slábne, když se o ně někdo rozdělí, takže je nejlepší, když se tajemství udržují, a udržují se pořádně. Když se o tajemství podělíš, o opravdová tajemství, o ta důležitá, dokonce jen s jedním jediným člověkem, změní je to. Když si je napíšeš, je to ještě horší, protože se nedá odhadnout, kolik lidí je uvidí na papíře, ať jsi s tím sebeopatrnější. Takže když už máš tajemství, je opravdu nejlepší je udržovat, jak pro jejich vlastní dobro, tak pro tvoje.“

Noční cirkus - Erin Morgenstern, 2020
Noční cirkus
Erin Morgenstern