V anglickém jazyku knihy o marketingu od nakladatelství Thames & Hudson
What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades ...
-
Knihapevná vazba571 KčSkladem 1 ks
Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception...
-
Knihapevná vazba1 453 KčVíce než 30 dní
Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. The importance of mobile apps for smartphones and tablets has grown exponentially ...
-
Knihabrožovaná vazba1 740 KčSkladem 1 ks
This astonishing book of alphabets, emblems and logos brings together the editors’ own selection of alphabets and symbols from their two famous previous volumes...
-
Knihakroužková vazba878 KčVíce než 30 dní
Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle